همشهری آنلاین: پلیس ایتالیا در حال جستجو برای یافتن سارقانی است که خودرو ون مخصوص حمل پول را در اتوبانی در جنوب این کشور به دام انداخته و با بیل مکانیکی آن را شکافته و دو میلیون و سیصد هزار یورو به سرقت بردند.

سرقت از خودرو حمل پول

به گزارش رسانه‌های محلی، یک گروه چهار نفره در اتوبان ۹۶ در نزدیکی شهر "باری"، راه خودرو حمل پول را به وسیله دو کامیون مسدود کرده و با شلیک هوایی از محافظان ون حمل خواسته بودند تا تسلیم سارقان شوند.

دزدان مسلح سپس با دو بیل مکانیکی اقدام به شکافتن درهای خودرو کردند تا بتوانند به پول داخل آن دسترسی پیدا کنند.

سه محافظ خودرو حمل پول سالم هستند و آسیبی به آنها نرسیده اما از حادثه شوکه شده‌اند.

سارقان، هر دو کامیونی را که برای مسدود کردن جاده از آنها استفاده کرده بودند، به آتش کشیده و بیل‌های مکانیکی را در محل سرقت رها کردند.

این سرقت روز چهارشنبه ساعت ۷ و نیم صبح به وقت محلی رخ داده است.

سارقان که صورت‌های خود را در جریان حادثه پوشانده بودند به نگهبانان خودرو ون گفته بودند که اسلحه‌های خودکار در اختیار دارند و پس از سرقت، با دو خودرو سواری از محل فرار کردند.

پلیس برای تحقیق و بررسی حادثه ساعت‌ها اتوبان محل وقوع سرقت را مسدود کرده بود.

به گزارش بی بی سی، قرار بود از پول‌های داخل خودرو ون جهت پرداخت حقوق بازنشستگی ساکنان شهر "ماترا" در نزدیکی محل سرقت استفاده شود.

به نوشته روزنامه "کوریره دلا سرا"، سارقان پارسال هم در همین منطقه دوبار تلاش کرده بودند با استفاده از بیل مکانیکی از خودروهای حمل پول سرقت کنند اما موفق نشدند.

کد خبر 427501

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اروپا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha