همشهری آنلاین: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در برخی مناطق که بوی نامطبوع باعث آزار شهروندان شده بود شدت بو کاهش پیدا کرده و در حال حاضر این بو، دیگر آزاردهنده نیست.

تهران

مهر نوشت: رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: در خصوص منشاء بوی نامطبوع شهر تهران از آب و فاضلاب، آتش نشانی، گاز و مناطق ۲۲ گانه تهران استعلام گرفته ایم. مرکز EOC سازمان پیشگیری و مدیریت بحران به طور ۲۴ ساعته در حال فعالیت است و پس از اعلام انتشار بوی نامطبوع در پایتخت، این مرکز از سازمان هایی که ممکن بود منشاء این بوی نامطبوع باشد استعلام لازم را به عمل آورد.

احمد صادقی با بیان اینکه تشکیل ستاد ویژه ای برای منشاء یابی بوی نامطبوع پایتخت نیاز نبود گفت: آب و فاضلاب، سازمان گاز، آتش نشانی اعلام کردند منشاء این بوی بد، حوزه مدیریت آنها نیست. همچنین سازمان محیط زیست نیز اعلام کرد نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد و اکیپ های آنها به منشاء خاصی برای این بو نرسیدند. همچنین مرکز EOC اورژانس اعلام کرد تاکنون مراجعه کننده ای به دلیل بوی نامطبوع نداشته است.

وی تاکید کرد: در برخی از مناطق از ابتدا بویی گزارش نشده بود و در برخی مناطق که بوی نامطبوع باعث آزار شهروندان شده بود شدت بو کاهش پیدا کرده و در حال حاضر این بو، دیگر آزاردهنده نیست.

کد خبر 427303

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha