همشهری آنلاین: مدیر عامل صندوق تعاون با بیان اینکه پیشنهاد ایجاد بانک توسعه تعاون در مجلس شورای اسلامی تصویب شده است، گفت: پس از تایید این مصوبه در شورای نگهبان، صندوق تعاون به بانک تبدیل خواهند شد.

ماشاءالله عظیمی در مصاحبه با واحد مرکزی خبر، گفت: هم اکنون زیرساخت‌های لازم برای ایجاد بانک الکترونیکی در حال شکل‌گیری است و کارکنان صندوق تعاون که 70 درصد دارای تحصیلات دانشگاهی هستند، آموزش‌های لازم را برای فعالیت در بانک توسعه تعاون دیده‌اند.
مدیر عامل صندوق تعاون گفت: تسهیلات صندوق در سال 84 حدود 10 میلیارد تومان بود که در سال جاری به 100 میلیارد تومان افزایش یافته است.

عظیمی افزود: در اجرای سیاست‌های حمایت از اشتغال، حدود 73 درصد تسهیلات به صورت میان مدت و بلندمدت پرداخت شده و در این مدت حدود 40 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

وی گفت: میزان سپرده در سال 84 حدود 85 میلیارد تومان بود که در سال جاری به 460 میلیارد تومان رسیده است و پرداخت تسهیلات هم 104 درصد افزایش نشان می‌دهد.
عظیمی، اعطای بیش از دو سوم تسهیلات به بخش‌های کشاورزی و مسکن را یادآور شد و گفت: تاکنون حدود 200 میلیارد تومان تسهیلات در این دو بخش پرداخت شده است.

وی گفت: هم اکنون با پرداخت 100 میلیارد تومان تسهیلات به بخش مسکن، حدود 30 هزار واحد مسکونی زیر پوشش تسهیلات صندوق قرار گرفته است.

کد خبر 42729

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز