همشهری آنلاین: کشتی‌آرای با بیان اینکه بازار تمایلی به افزایش قیمت ندارد، گفت: با توجه به تعطیلی بازارهای مالی جهان، قیمت‌ها تا چند روز آینده ثابت خواهند بود.

سكه

محمد کشتی‌آرای در گفت وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری اظهار داشت: دیروز چون پایان سال میلادی بود، خیلی از صراف‌ها که تسویه حساب پایان سال داشتند تحت تاثیر بودند.

وی حباب سکه را ۳۷۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: امروز چون بازار مالی تعطیل است از التهابات قیمت کاسته شده و تا دو سه روز آینده قیمت به همین روال خواهد بود.

رئیس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تاکید براینکه خرید و فروش طلا و سکه در بازار عادی است، تصریح کرد: بنظر نمی‌آید قیمت‌ها افزایشی باشد بلکه بازار مایل به ثبات قیمتی در همین محدوده امروز است.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت انواع سکه و طلا نسبت به روز گذشته کاهش یافته است؛ برهمین اساس در بازار تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت ۳ میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان، ربع سکه یک‌ میلیون و ۱۸۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۵۵ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۳۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۸۳ دلار معامله می‌شود.

کد خبر 427150

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha