همشهری آنلاین: باشگاه نیروی زمینی ارتش در اولین دوره مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های غرب آسیا در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافت. نیما آقای برترین وزنه‌بردار مسابقات شد.

وزنه برداري

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، در اولین دوره مسابقات وزنه‌برداری باشگاه‌های غرب آسیا که در سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به میزبانی منامه بحرین برگزار شد، باشگاه نیروی زمینی ارتش به نمایندگی از کشورمان با ۴ وزنه بردار با سرمربی‌گری داود عباسی در رده سنی جوانان و بزرگسالان به دو مقام سومی دست یافت. همچنین در رده سنی جوانان ۹ مدال طلا و در رده سنی بزرگسالان ۸ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز را به دست آورد.

۱۸۱  ورزشکار از ۱۷ باشگاه ۸ کشور حاضران در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا بودند. باشگاه‌های المحرق، الرفاع، الدیر، البدیع، النجمه، الحاله (بحرین)، الدرک اردنی، الیرموک (اردن)، غزه، فلسطین ورزشی (فلسطین)، الشعله (یمن)، التضامن، الکویت (کویت)، نیروی زمینی (ایران)، الکوت، منتخب عراق (عراق) و الجیش (سوریه) در دو بخش بانوان و آقایان با هم به رقابت پرداختند.

پیمان دهقانی در دسته ۵۵ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، فرید فلاح شمسی در دسته ۷۳ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان)، محمدحسین گلپرور در دسته ۸۹ کیلوگرم (جوانان و بزرگسالان) و نیما آقایی در دسته ۱۰۹ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان نمیاندگان تیم  ایران بودند.

پیمان دهقانی در حرکت یک ضرب ۷۹ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب ۱۱۵ کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت مجموع ۱۹۴ کیلوگرم سه مدال طلای رده سنی جوانان و سه مدال طلای رده سنی بزرگسالان را کسب کرد.

فردین فلاح شمسی نیز در وزن ۷۳ کیلوگرم جوانان با سه طلا اول و در رده بزرگسالان با دو نقره و یک برنز دوم شد.

محمدحسین گلپرور در دسته۸۹ کیلوگرم با ثبت وزنه‌های ۱۴۰ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۱۶۰ کیلوگرم در حرکت دو ضرب و مجموع ۳۰۰ کیلوگرم در رده سنی جوانان به سه مدال دست یافت و در رده سنی بزرگسالان نیز دو مدال طلا و یک نقره گرفت.

نیما آقایی در وزن ۱۰۹ کیلوگرم در حرکت یک ضرب ۱۶۰ کیلوگرم و در حرکت دو ضرب ۱۹۸ کیلوگرم و با مجموع ۳۵۸ کیلوگرم، ۳ مدال طلای رده سنی بزرگسالان را از آن خود کرد و در این دوره از مسابقات به عنوان برترین وزنه‌بردار انتخاب شد.

کد خبر 427103

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha