همشهری آنلاین: رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: جوانان و نخبگان می‌توانند از تحریم‌ها بهترین فرصت‌ها را بسازند.

روح الله حسینیان

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «روح الله حسینیان» در حاشیه همایش ۴۰ سال توطئه، ۴۰ سال مقاومت که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: تحریم‌ها در مرحله نخست تاثیر دارند اما در کشوری همچون ایران اسلامی که به خودباوری رسیده چندان اثر منفی نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: این تحریم‌ها در ایران اسلامی می تواند اثر مثبت داشته باشد و زمینه ساز توسعه و خیر و برکت شود.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی به تحریم‌های دشمن از ابتدای انقلاب علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همانطور که ما در تحریم‌ها، تسلیحات پیشرفته و جنگنده ساختیم در این دوره از تحریم ها نیز پیشرفت خواهیم کرد.

حسینیان ادامه داد: ما این دوره از تحریم ها علیه کشور را نیز به فال نیک می گیریم و امیدواریم که جوانان و نخبگان به میدان آیند و از تحریم ها بهترین فرصت‌ها را خلق کنند.

وی عنوان کرد: ما امروز با وجود این که تحریم های سخت را پشت سر گذاشته ایم بهترین خلبانان و رزمندگان را در اختیار داریم و سازنده تجهیزات و تسلیحات پیشرفته در سطح جهانی هستیم.

رییس مرکز اسناد انقلاب اسلامی به توطئه های دشمن علیه ایران اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: هر چقدر قدرتمندتر شویم، نقشه ها و توطئه های دشمن نیز پیچیده تر خواهند شد؛ باید به خوبی برای رویارویی و پاسخ دادن به این توطئه ها آماده باشیم.

کد خبر 426861

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha