همشهری آنلاین: رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی تاکید کرد مسوولین دانشگاه آزاد با بررسی دقیق علت سانحه مرگبار اتوبوس حامل دانشجویان واحد علوم و تحقیقات، تمام راهکارهای لازم برای عدم تکرار اینگونه حوادث را اجرا کنند.

حسن روحاني

به گزارش همشهری آنلاین، دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی، در پی حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان انجامید، از مسوولین امر خواست ضمن بررسی دقیق علت این سانحه، تمام راهکارهای لازم برای عدم تکرار اینگونه حوادث را تمهید و اجرا کنند و رسیدگی‌های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریعتر آسیب‌دیدگان مورد توجه قرار گیرد.

متن پیام حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

«انا لله و انا الیه راجعون

حادثه دردناک واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد که به جان باختن و مصدومیت تعدادی از دانشجویان عزیز کشورمان انجامید، موجی از تاسف و اندوه برای مردم شریف ایران اسلامی پدید آورد.

از خداوند متعال برای درگذشتگان این رویداد تلخ که فرزندان ملت و سرمایه‌های ارزشمند آینده کشور بودند، رحمت واسعه الهی، برای خانواده‌های مصیب‌دیده صبر و اجر و برای مصدومین شفای عاجل مسالت دارم.

ضروری است مسوولین امر، ضمن بررسی دقیق علت این سانحه، تمام راهکارهای لازم برای عدم تکرار اینگونه حوادث را تمهید و اجرا کنند و رسیدگی‌های پزشکی و درمانی لازم برای بهبود هر چه سریع‌تر آسیب‌دیدگان مورد توجه قرار گیرد.

 حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران»

  • منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری
کد خبر 426566
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha