همشهری آنلاین: دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه‌ای خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله هاشمی شاهرودی به زودی اعلام خواهد شد.

اطلاعیه دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
حضرت آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، مرجع عالی‌قدر شیعه، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از یاران و مبارزان صدیق و مجاهد انقلاب بزرگ اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پس از تحمل دوره بیماری و علی‌رغم تلاش کادر پزشکی، شامگاه دوشنبه سوم دی‌ به ملکوت اعلی پیوست و در جوار بارگاه الهی آرام یافت.

این ضایعه عظیم را به محضر امام زمان(عج)، مقام عظمای ولایت، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، طلاب و شاگردان ایشان، بیت محترم آن مرحوم و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت گفته و علو درجات آن گوهر ارزنده و روحانی بلندمرتبه را از خداوند متعال خواستاریم.
بدون‌شک خدمات ارزشمند و ماندگار ایشان در سنگرهای مختلف نظام اسلامی ایران از جمله قوه قضاییه، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام  و سال‌ها مبارزه و ایستادگی در برابر ظلم و جور طاغوت‌های زمانه در دفتر قطور انقلاب اسلامی و در یاد و خاطره ملت شریف ایران خواهد ماند.
ضمن اعلام تسلیت مجدد این ضایعه، به اطلاع می‌رساند زمان و مکان مراسم تشییع و بزرگداشت آن عزیز سفرکرده به‌زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 426445

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha