همشهری آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پدیده گزینه اصلی هدایت تیم فوتبال پیکان است و در صورت حل نشدن مشکلات مالی پدیده، وی جانشین مجید جلالی می‌شود.

يحيي گلمحمدي

به گزارش مهر، تیم فوتبال پیکان در پایان نیم فصل اول لیگ برتر با مجید جلالی سرمربی خود قطع همکاری کرد و از همان روز گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب سرمربی جدید این تیم شروع شد.

باوجود اسم بردن از مربیان مختلفی همچون حمید درخشان، حسین فرکی و فراز کمالوند اما یحیی گل محمدی گزینه اصلی مدیران پیکان برای هدایت این تیم محسوب می‌شود.

گل محمدی که در نیم فصل اول نتایج درخشانی با تیم پدیده گرفت و توانست این تیم را با تفاضل گل در رده دوم جدول حفظ کند، از جمله مربیانی است که در حال حاضر روی بورس است و باشگاهی مثل پیکان علاقه دارد او را جایگزین جلالی کند.

گل محمدی البته برای حضورش در پیکان چند روز دیگر به پدیده‌ای‌ها فرصت داده است. مشکلات مالی و اقتصادی پدیده و عدم واگذاری این تیم تا به امروز بارها گلایه های گل محمدی را در پی داشت. وی حتی در مصاحبه‌ای از نداشتن زمین و توپ تمرین انتقاد کرده بود. به این ترتیب در صورتی که مشکلات پدیده ادامه دار باشد، می‌توانیم شاهد حضور گل محمدی روی نیمکت پیکان در ادامه لیگ باشیم.

گفته می‌شود یکی از دلایل دیر معرفی شدن سرمربی پیکان هم مدت زمانی است که مدیران این باشگاه در انتظار گرفتن پاسخ مثبت گل محمدی هستند و به نوعی وضعیت نیمکت این تیم به شرایط این مربی بستگی دارد.

کد خبر 426297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha