همشهری آنلاین: تیم‌های گیلان، تهران و همدان در پایان مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

قايقراني آب‌هاي آرام

به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام پس از ۲ روز رقابت در مواد المپیکی قایقرانانی از ۱۴ استان در دریاچه آزادی به اتمام رسید.

در پایان تیم گیلان با ۸۸ امتیاز قهرمان شد، تیم تهران با ۶۷ امتیاز جایگاه دوم را به دست آورد و تیم همدان با ۵۷ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

در فینال A کایاک یک نفره ۱۰۰۰ متر علی آقامیرزایی از گیلان، امید احمدی از زنجان و پیمان قوی‌دل از گیلان مقام‌های برتر را به دست آوردند و در فینال B امیر آقامیرزایی از گیلان اول شد و فربد کیانی و سینا زهرایی از تهران در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر جواد مومنی و پیمان قوی‌دل از گیلان، علیرضا علیمحمدی و علی مولایی از تهران و میلاد اسدنیا و محسن اسدنیا از خوزستان مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی صاحب مدال طلا، شاهو ناصری از کردستان مدال نقره و عبداله مشایخ از مازندران مدال برنز شدند.

در کانوی دونفره ۱۰۰۰ متر محمدنبی رضایی و امیرحسین خدایار از مازندران مقام اول، زانا ساعدی و رشاد وفایی از کردستان مقام دوم و دامون صادقی و سروش رضویان از تهران مقام سوم را به دست آوردند.

در فینال B کایاک یک نفره ۲۰۰ متر احمدرضا طالبیان از اصفهان اول، سینا زهرایی از تهران دوم و محسن اسدنیا از خوزستان سوم شدند.

در فینال A کایاک یک نفره ۲۰۰ متر علی آقامیرزایی از گیلان مقام اول، علیرضا جهان‌نما و علی مولایی از تهران مقام دوم و سوم را به دست آوردند و امید احمدی از زنجان چهارم شد.

در فینال کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر تیم گیلان با ترکیب ابوالفضل درجزی، پیمان قوی‌دل، شایان مافی و امیر آقامیرزایی صاحب مدال طلا شدند، تیم تهران با ترکیب علیرضا علیمحمدی، فربد کیانی، سینا زهرایی و علی مولایی مدال نقره به دست آوردند و تیم خوزستان با ترکیب علی قنواتی، میلاد اسدی‌نیا، محسن اسدی‌نیا و احسان طیبی مدال برنز را از آن خود کردند.

کد خبر 426135

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha