همشهری آنلاین: مشاور عالی سازمان سنجش با بیان اینکه بر اساس آمار نهایی ۴۵۷ هزار نفر در کنکور ارشد ۹۸ ثبت‌نام کردند، گفت: فرصت مجدد از ۲۸ بهمن ماه آغاز می‌شود.

ثبت نام كنكور

به گزارش مهر، حسین توکلی با اعلام این خبر افزود: مرحله اول ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ برای پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و چهارمین المپیاد علمی دانشجویی کشور از ۱۶ آذر شروع شد و ۲۵ آذر پایان یافت.

وی افزود: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبانی که در این بازه زمانی در آزمون کارشناسی ارشد ۹۸ ثبت‌نام کردند، از ۲۸ بهمن تا اول اسفند ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه اطلاعات ثبت‌نامی خود در صورت نیاز این اطلاعات را ویرایش کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین به منظور ارائه تسهیلات برای افراد علاقه‌مند به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۸ که در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۵ آذر ماه موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده تا از ۲۸ بهمن تا اول اسفند ۹۷ نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

کد خبر 426050
منبع: مهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha