مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: شهردار تهران پیشنهاد کرد اعضا هیات دولت از جشنواره ارگانیک دیدن کنند.

حناچي، جشنواره ارگانيك

پیروز حناچی، شهردار تهران با تاکید بر این‌که برای داشتن خانواده سالم، نیازمند تغذیه سالم هستیم و برگزاری جشنواره ارگانیک از جمله بسترهای نیل به این مهم است، خاطرنشان کرد: به اعضا محترم هیات دولت پیشنهاد می‌شود برای حمایت از تولید ملی و سلامت عمومی از جشنواره ارگانیک دیدن کنند.

حناچی که صبح پنج‌شنبه بیست و دوم آذرماه «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» را افتتاح کرده بود، در جریان دومین بازدید از این جشنواره بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان داخلی، به ویژه تولیدکنندگان محصولات ارگانیک تاکید کرد.

به گزارش شهرنوشت، شنبه‌شب(۲۴ آذر) پیروز حناچی در ساعات پایانی سومین روز از جشنواره ارگانیک تهران، از این جشنواره دوباره بازدید کرد.  

او در حاشیه این بازدید دوساعته گفت: مدیریت شهری بر اساس مسئولیت اجتماعی خود از تولید محصولات ارگانیک حمایت می‌کند و تلاش خواهیم کرد تا به نقطه‌ای برسیم که با همراهی مردم، شاهد توسعه استفاده از محصولات ارگانیک در جامعه باشیم.

شهردار تهران با اشاره به این‌که پیش‌نیاز هر رویداد شهری، جلب مشارکت مردم و ایجاد باور در آن ها برای همراهی با مدیریت شهری است، اظهار کرد: درصدد هستیم تا با انجام مجموعه اقدام‌هایی همچون برگزاری جشنواره ارگانیک، شناخت مردم نسبت به اهمیت و ضرورت تغذیه سالم را افزایش دهیم.

حناچی گفت: برگزاری جشنواره ارگانیک نشان‌هنده حمایت مدیریت شهری از سلامت شهر و شهروندان است، در صورت همراهی همه ارگان‌ها و سازمان‌ها با شهرداری تهران برای معرفی محصولات ارگانیک، می‌توانیم به شهری سالم و شهروندانی سالم دست یابیم.

کد خبر 425537

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha