سه‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: «سایه‌سار» تازه‌ترین نمایشگاه آثار کیارش یعقوبی است که نگاهی متفاوت به نقاشی‌خط دارد و جمعه ۲۳ آذر در نگارخانه مژده رونمایی می‌شود.

نمايشگاه نقاشي خط سايه سار در مژده

به گزارش همشهری آنلاین، یعقوبی درباره وجه تمایز آثار تازه خود گفت: نقاشی‌خط‌های این نمایشگاه را با رویکرد امروزی و معاصر کار کردم. این آثار به نوعی نقاشی‌های پشت شیشه هستند که از طریق سایه با مخاطب ارتباط برقرار می‌کنند.

او در توضیح عنوان نمایشگاه چنین گفت: «سایه‌سار» تماشای نقاشی و خوشنویسی از زاویه‌ای غیر از روبه‌رو است. در تجربه تازه‌ام نور و انعکاس آن در پسزمینه اثر نقشی تعیین‌کننده دارد و مخاطب را با جور دیگر دیدن مواجه می‌کند. در نگاه کلی‌تر، این مجموعه موضوع بازتاب سایه‌ها در جهان هستی را هدف قرار داده و معتقدم تمام زندگی ما بر پایه مجاز است.

۱۴ تابلو در این نمایشگاه به نمایش درمی‌آید که بیشتر کارها جوهر روی فلکسی هستند اما یعقوبی یکی از آنها را روی بوم کشیده و در خلق آثار کمی هم از تکنیک اکریلیک استفاده کرده است.

نمایشگاه آثار نقاشی‌خط «سایه‌سار» عصر جمعه ۲۳ آذر گشایش می‌یابد و تا ۳۰ آذر در نگارخانه مژده در سعادت‌آباد، سرو شرقی، خیابان علامه‌شمالی، خیابان ۱۸ شرقی، شماره ۲۷ دایر است.

کد خبر 425173

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha