سه‌شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس پلیس پایتخت ضمن اعلام راه‌اندازی پلیس اصناف گفت: با توجه به نقش بی‌بدیل بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اثرگذاری این قشر در جامعه، تصمیم به راه‌اندازی این پلیس گرفته‌ایم.

سردار رحیمی

به گزارش ایسنا، سردار رحیمی در همایش آغاز به کار داوطلبان پلیس افتخاری اصناف گفت: راه اندازی پلیس افتخاری اصناف در راستای رویکرد جامعه محوری و مردم محوری نیروی انتظامی است که بر اساس این رویکرد، برقراری و حفظ امنیت، موضوعی اجتماعی و مردم پایه است و با توجه به نقش بی‌بدیل بازاریان و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و اثر گذاری این قشر در جامعه، تصمیم به راه اندازی این پلیس گرفته‌ایم.

وی دومین علت راه اندازی پلیس افتخاری اصناف را، خنثی سازی توطئه‌های دشمن در ایجاد تفرقه و اختلاف بین آحاد ملت دانست و گفت: وحدت و اتحاد یک واجب دینی است و دشمن با عملیات رسانه‌ای گسترده، احساس امنیت را نشانه گرفته و به دنبال بر هم زدن امنیت روانی جامعه به ویژه امنیت حوزه اقتصادی است بر این اساس بازاریان و صاحبان اصناف بهترین افسران این جنگ اقتصادی هستند.

رحیمی پایتخت بیان کرد: خوشبختانه بازاریان همانند سال های دفاع مقدس، داوطلبانه دعوت ما را پذیرفتند و از امروز با افتخار اعلام می کنیم که پلیس افتخاری اصناف برای مقابله با توطئه های دشمن و مدیریت هرچه بهتر بازار، شروع به کار می کند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت دادن مردم در امنیت عمومی بیان کرد: یکی از ساز و کارهای مردمی شدن امنیت همین قانون جذب و بکارگیری پلیس افتخاری است که پلیس افتخاری اصناف نیز در راستای استفاده از ظرفیت قانونی این ماده ایجاد شده است.

کد خبر 424422

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha