مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: معاون فنی و عمرانی منطقه ۵ از آمادگی در مدیریت بحران‌های احتمالی هنگام بارش‌های فصلی و رفع نقاط آبگیر شناسایی شده در این منطقه خبر داد.

جمع شدن آب

به گزارش شهرنوشت به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، پیمان عباسی، معاون فنی و عمران منطقه گفت : باتوجه به ضرورت برنامه‌های اجرایی در جلوگیری از سرازیر شدن آب‌های سطحی در معابر و توجه به رفع آلودگی‌های زیست‌محیطی، در طرح شناسایی و ساماندهی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی  ۶۱ نقطه منطقه ساماندهی شد.

عباسی افزود: به دلیل ویژگی جغرافیایی منطقه و شیب در برخی از معابر، دفع و جمع‌آوری آب‌های سطحی از طریق حفر چاه جذبی در این نقاط انجام شده و برای رفع نقص روان آب‌های سطحی براساس اولویت، اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت اجرایی شده است.  

او گفت:  نقاط آبگیر در نواحی هفتگانه شناسایی و رفع نقص شد.ترمیم روکش آسفالت، اصلاح شیب و به‌سازی شبکه جمع‌آوری، هدایت و حرکت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی‌های فصلی در مسیر کانال‌های جمع‌آوری‌کننده از دیگر اقدام‌هاست.

معاون فنی وعمرانی منطقه افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده، این روند تا کنون در بزرگراه آبشناسان، باکری جنوب ، بلوار فردوس، باغ فیض و ... انجام شده و برای آب‌ماندگی‌های احتمالی در آماده‌باش کامل هستیم .

کد خبر 424333

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha