همشهری‌آنلاین: ​در مراسم ما به توان هم که در آستانه روز جهانی معلولین، در ایستگاه مترو امام خمینی (ره) برگزار شد، مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه بر روی صندلی چرخدار نشستند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه‌های خطوط مترو درک کنند.

مترو

این مراسم با حضور جمعی از معلولان، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، معاونان و مدیران ارشد شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ظهر روز یکشنبه ۱۱ آذر ماه ۱۳۹۷ در ایستگاه امام خمینی(ره) برگزار شد.

​به گزارش ایسنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه آهن شهری تهران و حومه، مهندس فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در حاشیه این مراسم گفت: ۱۲ آذر ماه مصادف با روز جهانی معلولان است و به همین مناسبت معاونان و مدیران شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خود را در جایگاه معلولان و افراد کم توان قرار دادند تا بهتر مشکلات این قشر را هنگام تردد در ایستگاه‌های مترو درک کنند.

نوبخت تصریح کرد: این کار برای اولین بار در مترو تهران اجرا شد و تلاش کردیم تا با گفت‌وگو با این افراد و دریافت پیشنهادات و انتقادات از کاستی‌های موجود برای تردد راحت در ایستگاه‌ها مطلع شویم؛ چرا که آنها بخش قابل احترام مسافران ما هستند و موظف هستیم برای راحتی آنها قدم برداریم.

او  افزود: افراد معلول به عنوان بازوی مشورتی شرکت بهره‌برداری مترو هستند و از این به بعد ماهانه مدیران ارشد شرکت با این عزیزان جلسات مشاوره برای مناسب‌سازی ایستگاه‌ها برگزار خواهند کرد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی تمام ایستگاه در دستور کار قرار دارد و در تلاش هستیم تا دسترسی افراد معلول به ایستگاه‌های مترو راحت‌تر شود.

در پایان این مراسم، یکی از معلولان با اهدای یک تابلو که منقوش به نام علی ابن موسی رضا (ع) بود از مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تقدیر کرد، ضمن آن‌که از سوی شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه نیز با اهدا لوح به افراد معلول از آنها تقدیر شد.

کد خبر 424309

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha