همشهری آنلاین: وزارت دفاع آمریکا گفته است جسد دریاسالار اسکات استرنی، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا، در محل اقامتش در بحرین پیدا شده است.

اسكات استريني

به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا آمده است که جسد اسکات استرینی، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده، در بحرین پیدا شده است.

در این بیانیه آمده است: " دریاسالار اسکات استرینی، فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده در بحرین، در محل اقامت خود در بحرین در تاریخ 1 دسامبر 2018 فوت کرده است." 

سرویس تحقیقات جنایی نیروی دریایی و وزارت کشور بحرین در حال بررسی مرگ وی هستند. در حال حاضر هیچ دلیلی مبنی بر قتل عمد موجود نیست.

دریاسالار اسکات استرینی در شیکاگو متولد شده و از سال 1984 به عنوان ملوان دریایی خدمت کرده بود. او در فعالیت های نظامی امریکا در افغانستان شرکت داشت. او در ماه مه 2018 به عنوان فرمانده ناوگان پنجم نیروی دریایی ایالات متحده انتخاب شد.

دریاسالار استرینی فرماندهی بیش از ۲۰ هزار نیرو را به عهده داشت. او سابقه ۳۶ سال خدمت در نیروی دریایی آمریکا را داشته است.

ناوگان پنجم در کنار فرماندهی مرکزی نیروهای دریایی ایالات متحده در مجموعه‌ای به نام "پایگاه پشتیبانی دریایی بحرین"، مستقر است. این پایگاه یک یگان تهاجمی دریایی، یک یگان زمینی-دریایی و هزاران پرسنل آمریکایی را در خود جای داده است.

کد خبر 424271

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علیرضا IR ۰۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    احتمالا به علت بیماری افسردگی حاد(ماژور) دست به خودکشی زده است.