گروه سیاسی: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای مشترک ضمن محکومیت شدید اقدامات وحشیانه و حملات ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد:

 تظاهرات ضد صهیونیستی بر ضد اقدامات ضد انسانی این رژیم در نوار غزه جمعه 5 بهمن در تهران و 5 شهر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، این تظاهرات در تهران پس از برگزاری نماز عبادی- سیاسی جمعه از درب شرقی دانشگاه تهران به سمت میدان فلسطین و همزمان در شهرهای بجنورد، بندرعباس، اهواز، کرمانشاه و اصفهان برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از مردم شریف ایران دعوت کرده است هم‌پا با سایر ملل مسلمان، با شرکت در این مراسم، خانه سست و عنکبوتی اسرائیل را به زباله‌دان تاریخ افکنند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم به منظور محکومیت جنایات رژیم‌صهیونیستی در نوار غزه، امروز از مقابل مجلس در میدان بهارستان تا سفارت فلسطین  راهپیمایی خواهند کرد.

به گزارش اداره اخبار و رسانه‌های مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس در ادامه راهپیمایی، با اجتماع در میدان فلسطین ضمن محکوم‌کردن جنایات رژیم‌‌صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، خواستار اقدام فوری کشورهای جهان به ویژه کشورهای اسلامی و مجامع حقوق‌بشری برای جلوگیری از نسل‌کشی در نوار غزه می‌شوند.

این راهپیمایی  از ساعت 10:30 امروز از مقابل در  شمالی مجلس آغاز می‌شود و با توجه به اینکه مجلس  جلسه علنی دارد، احتمالا این جلسه در ساعت مذکور به کار خود پایان دهد.

از سوی دیگر در ادامه رایزنی رئیس‌جمهوری با سران کشورهای اسلامی برای پایان‌ دادن به محاصره غزه از سوی رژیم صهیونیستی، محمود احمدی‌نژاد دوشنبه‌شب با حسنی مبارک، همتای مصری خود در این باره گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، رؤسای جمهوری ایران و مصر در این گفت‌وگوی تلفنی با محکوم‌کردن جنایات اخیر رژیم‌صهیونیستی در غزه بر تسریع در رفع محاصره این شهر و کمک به مجروحین و مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز با صدور بیانیه‌ای جنایات رژیم‌صهیونیستی در غزه را محکوم کرد. آیت‌الله نوری همدانی هم در دیدار جمعی از فرماندهان نیروهای انتظامی، اقدامات ددمنشانه صهیونیست‌ها در نوار غزه را محکوم کرد.

کد خبر 42424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز