اولیای دم جوانی که به‌دست «وحید.م»، شرور معروف کشور به قتل رسیده بود و پیش از این خواستار دیه از خانواده قاتل شده بودند با مراجعه به دادسرای جنایی تهران درخواست خود را پس گرفتند.

متهم

به گزارش همشهری، «وحید. م» شامگاه ۲۶اردیبهشت‌ماه در طبقه نهم برجی در ولنجک، جوانی ۳۵ساله را با ضربات چاقو به قتل رساند. او این جنایت را در حالی رقم زد که تنها ۲۴ساعت از آزادی‌اش از زندان می‌گذشت. وحید ۴۸ساعت پس از جنایت در مرز ترکیه دستگیر شد و در اعترافاتش گفت: مقتول به‌خاطر آزادی من از زندان مهمانی گرفته بود. من یک سالی بود که لب به مشروبات الکلی نمی‌زدم اما آن شب توبه‌ام را شکستم. مقتول همان موقع مشغول پخش لایو از من در اینستاگرام شد.

من هم عصبانی شدم. مقتول با شیشه شکسته مشروب به من حمله کرد و من هم در دفاع از خودم با چاقو چند ضربه به او زدم. وی ادامه داد: در مهمانی دو نفر دیگر هم بودند که با چاقو آنها رامجروح کردم.  وحید که برای ادامه تحقیقات در زندان بود ۲‌ماه بعد از درگیری در زندان به قتل رسید.

با قتل شرور معروف، ۳زندانی که در این ماجرا نقش داشتند دستگیر شدند. از سوی دیگر  اولیای دم جوانی که به‌دست وحید کشته شده راهی دادسرای جنایی شدند و درخواست دیه کردند. با توجه به اینکه قاتل فوت شده بود خانواده وی (خانواده قاتل) موظف بودند دیه را به خانواده مقتول بپردازند.

علاوه بر این دوشاکی پرونده که در این حادثه زخمی شده بودند درخواست دیه کردند. به این ترتیب درخواست آنها به جریان افتادتا اینکه اولیای دم مقتول و دو شاکی پرونده دو روز پیش درخواست خود را پس گرفتندو اعلام کردند وحید قتل را انجام داده و خانواده‌اش مقصر نیستند که بخواهند دیه‌ای بپردازند. به این ترتیب با صرف‌نظر کردن آنها از دیه، پرونده جنایتی که شرور معروف کشور مرتکب شده بود، بسته شد.

کد خبر 424059

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha