همشهری آنلاین: مخلص حنفی گفت: وزارت دین اندونزی در تلاش برای توسعه قرآن دیجیتالی است تا نیازهای جامعه تأمین شود و از توسعه تکنولوژی موجود عقب نماند.

قرآن اندونزي

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت دین اندونزی در تلاش برای توسعه قرآن دیجیتالی است تا نیازهای جامعه تأمین شود و از توسعه تکنولوژی موجود عقب نماند. وزارت دین در سال ۲۰۱۶ اولین قرآن دیجیتالی خود را راه‌اندازی کرد. تاکنون، اصلاحات و به‌روزرسانی‌ها ادامه دارد تا صفحات نمایش آن جذاب‌تر و سبک‌تر گردد.

مخلص حنفی، رئیس کمیته تصحیح قرآن کریم گفت: کمیته همچنان به تحقیق در زمینه استفاده جامعه از قرآن دیجیتالی وزارت دین می‌پردازد که برای تأمین نیازهای جامعه و امت امر مهم است.این تحقیق تلاش می‌کند تا تمایل جامعه به استفاده از قرآن دیجیتالی وزارت دین را نشان دهد و آنچه جامعه نیاز دارد، تأمین شود.

وی افزود: کمیته، ارادت قوی دارد که بهترین خدمت را به جامعه ارائه دهد. بااین‌حال، وزارت دین تنها توانایی آن را ندارد. وزارت دین با وزارت ارتباطات و اطلاعات برای توسعه این قرآن دیجیتالی همکاری کند.

یافته‌های تحقیقات قبلی نشان می‌دهد که وجود قرآن دیجیتالی برای حمایت از فعالیت‌های مذهبی و غیره بسیار موردنیاز جامعه است. جامعه همچنین خواهان آن هستند که محصولات قرآن دیجیتالی دارای ویژگی‌ها و محتوای کامل باشد، اما بدون اینکه ظرفیت سنگینی برای تلفن‌های هوشمند داشته باشد.

کد خبر 423881

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دین و اندیشه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha