سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروی هوایی روسیه مناطق محل استقرار تروریست هایی که به حلب حمله شیمیایی کرده بودند را مورد حمله قرار داده و از بین بردند.

جنگنده

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، «ایگور کوناشنکوف» به رسانه ها گفته است که از قبل در مورد این حمله اطلاع داده شده بود و این اقدام با هماهنگی متحدان صورت گرفت.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه پیشتر گفته بود که نیروهای اطلاعاتی کشورش، مقر تسلیحاتی و مواضع تروریست ها در استان ادلب را شناسایی کرده اند، مقری که حمله به حلب از آنجا صورت گرفته است.

خانم ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه نیز در واکنش به حمله اخیر تروریست ها در سوریه گفته بود که این حمله با هدف کارشکنی در برقراری صلح و جریان عادی زندگی در سوریه صورت گرفت و چنین اقدامی باید توسط جامعه جهانی محکوم شود.

گفتنی است، تروریست ها شنبه شب با دهها خمپاره و راکت مناطق مسکونی شهر حلب واقع در شمال سوریه را هدف حمله شیمیایی قرار دادند که در جریان آن ۱۰۰ تن زخمی شدند.

منابع میدانی اعلام کردند که تروریست ها در این حمله دهها راکت حاوی مواد شیمیایی به مناطق مسکونی حلب از جمله «الخالدیه» و ' جمعیت الزهرا' شلیک کردند.

کد خبر 423732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha