همشهری آنلاین: باشگاه ذوب‌آهن در اعتراض به نحوه اعلام نام این باشگاه در شبکه خبر اجازه ورود به دوربین‌های تلویزیونی برای ضبط و پخش مسابقه با پارس جنوبی‌ را نداد.

ممنوعيت ورود دروبين‌ صدا و سيما

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن، پیشت‌تر گفته بود که چنین اجازه‌ای به صدا و سیما نخواهد داد. شبکه خبر در معرفی تیم‌های ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، پسوند ایران یا اصفهان را از روی تیم ذوب‌آهن برداشته بود که این موضوع با اعتراض شدید این باشگاه مواجه شد.

آذری در واکنش به این موضوع اعلام داشته بود تا شبکه خبر رسما بابت این خطا عذرخواهی نکند اجازه ورود به دوربین‌های این سازمان برای ضبط مسابقاتش را نمی‌دهد. به همین جهت بازی دیروز، شنبه، ۳ آذر این تیم با پارس جنوبی را نداد.

در واکنش به این موضوع، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ به ایرنا گفت، این تیم باید چنین تصمیمی جریمه نخواهد شد. سعید فتاحی که در حاشیه مسابقه تیم های پرسپولیس و تراکتورسازی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، اظهار داشت: باشگاه ذوب آهن به شیوه پخش مسابقات از تلویزیون اعتراض داشت. فکر می‌کنم دوستان صدا و سیمای استان اصفهان هم خیلی زود تصمیم گرفتند. منتظر گزارش موضوع هستیم تا درباره این مسئله تصمیم‌گیری کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه ذوب آهن را به خاطر این تصمیم جریمه نمی‌کنید؟ گفت: وقتی صدا و سیما به ما حق پخش نمی‌دهد، چطور باشگاه را جریمه کنیم؟ صدا و سیما یک طرفه و با جهت‌گیری فوتبال را نقد می‌کند. البته برای اینکه حق باشگاه پارس جنوبی جم ضایع نشود، این بازی را با چهار دوربین فیلم‌برداری کردیم.

کد خبر 423637

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سامی IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۵
    0 0
    بهترین کار ممکن رو انجام داده