همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز شاخه‌های درخت تنومند بسیج در کشورهای اسلامی قدرت یافته و اهداف شوم آمریکا، اسرائیل و آل سعود را با شکست مواجه کرده است.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در اجتماع بزرگ اقتدار فرماندهان بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ‌ در حرم مطهر امام خمینی(ره) عنوان کرد: جوانان کشورهای اسلامی از جمله فلسطین، سوریه، عراق و یمن با الگوگیری از رزمندگان بسیجی هشت سال دفاع مقدس توانستند در مقابل دشمن تکفیر و توطئه های اسرئیل، آمریکا و آل سعود پیروز شوند.

وی وجود روحیه بسیجی را رمز بقاء، عزت، کرامت و جاودانگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: امروز اگر گزینه نظامی روی میز دشمنان ایران اسلامی نیست به دلیل وجود بسیجیان از خود گذشته در کشور است.

سلامی ادامه داد: دشمن می داند که اگر به ایران اسلامی حمله کند با دفاع تسلیم نشدنی بسیجیان مواجهه خواهد شد، بسیجیانی که حتی با وجود انواع تهاجمات فرهنگی دشمنان در روحیه و اهداف آنان کوچکترین خلل و خدشه ای وارد نشده است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی از شکست ملت ایران در جنگ نظامی ناامید هستند افزود: امروز دشمنان اقتصاد کشور را هدف قرار داده اند ولی باید بدانند همانگونه که ملت ایران امروز به دلیل تجربه حمله نظامی و هشت دفاع مقدس به یکی از قوی ترین قدرت های نظامی در منطقه و جهان تبدیل شده است در حوزه اقتصاد نیز به همین صورت خواهد بود.

سلامی یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی با قدرت، اتحاد و مجاهدت موانع اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان، فقر و محرومیت ها را از بین خواهند برد و به زودی اقتدار اقتصادی را در کشور حاکم خواهند کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه بسیجیان را نمایندگان لایق ملت بزرگ ایران در صحنه های مختلف دانست و گفت: بسجیان با افتخار در صحنه های مختلف مانند حوادث غیر مترقبه مانند سیل، زلزله و آتش سوزی، مباحث امنیتی در خط مقدم هستند تا آرامش و امنیت را برای ملت ایران به ارمغان بیاورند.

سلامی بسیج را از معجزات امام عظیم الشان عنوان کرد و افزود: زمانی که تفکر ایجاد بسیج در ذهن الهی و آسمانی بنیانگذار کبیر انقلاب طی سال ۵۸ خطور کرد هیچ کس باور نمی کرد این شجره طیبه این گونه در وجود افراد مومن و انقلابی ایران و جهان اسلامی ریشه بدواند.

وی ادامه داد: تفکر ایجاد بسیج بیانگر ژرفا و عمق نگاه و فکر امام راحل بود که توانسته امروز در مقابل تمام مستکبران و زورگویان جهان ایستادگی کند.

به گزارش ایرنا، اجتماع بزرگ اقتدار فرماندهان بسیج سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ‌ امروز یکشنبه به مناسبت هفته وحدت و هفته بسیج با حضور سردار سرتیپ پاسدارحسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و ۲۵ هزار نفر از فرماندهان بسیج تهران بزرگ در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

بسیجیان تهران بزرگ با سردار شعار ضد استکبار جهانی و قرائت میثاق نامه بر ادامه راه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم تاکید کردند.

پنجم آذر ماه سال ۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) است که به همین مناسبت از ۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه در تقویم رسمی کشور به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

کد خبر 423612

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha