همشهری آنلاین: فراخوان ثبت نام در سومین دوره مسابقات ملی دفاع سه دقیقه‌ای پایان نامه که در ۱۶ استان کشور برگزار می شود، اعلام شد.

فراخوان مسابقات دفاع سه دقيقه اي

به گزارش خبرگزاری ایرنا  در این دوره از مسابقات از علاقمندان و افراد واجد شرایط دعوت می‌شود برای ثبت نام تا اواسط دی ماه مشخصات فردی و دانشجویی، عنوان و چکیده پایان نامه یا پروپوزال خود را به ادمین کانال معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی علم‌ وصنعت ارسال کرده یا به کتاب‌خانه جهاددانشگاهی علم ‌وصنعت، واقع‌ در ضلع‌جنوبی دانشکده صنایع مراجعه کنند.

در این مسابقات که به همت دفاتر استانی جهاد دانشگاهی برگزار می شود، هیچ نوع محدودیتی از نظر رشته تحصیلی برای افراد شرکت کننده وجود ندارد و تمامی فارغ‌التحصیلان کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری و نیز دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری که پروپوزال خود را از ابتدای سال ۱۳۹۳ تا پایان مهر ۱۳۹۷ به تصویب رسانده یا از پایان نامه خود دفاع کرده‌اند، می‌توانند برای شرکت در مسابقاب اعلام آمادگی کرده و ثبت‌نام کنند.  
همچنین برای تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه کارگاه رایگان فن بیان و مهارت سخن‌وری، زیر نظر اساتید مجرب برگزار و به نفرات برتر این مرحله از مسابقات جوایز نقدی اهدا می‌شود و به مرحله بعد راه پیدا می کنند.
هدف از برگزاری این مسابقات تشویق و کمک به تقویت و پرورش مهارت‌های ارتباطی، ایده پردازی، فن بیان و خلاقیت‌های‌دانشجویی، کمک به تکمیل چرخه‌ی تولید علم و فناوری و تبدیل آن به محصول و ثروت و نیز برقراری ارتباط بین دانشگاه‌ و صاحبان صنایع، سرمایه گذاری و بازاریابی ایده‌های دانشجویی است.

مرحله‌ ‌دانشگاهی این دوره از مسابقات، در واحدهای جهاددانشگاهی علم و صنعت ایران، اصفهان، صنعتی اصفهان، صنعتی امیرکبیر، خواجه‌ نصیرالدین طوسی، تربیت مدرس و واحدهای جهاددانشگاهی در استان‌های خراسان رضوی، زنجان، خراسان جنوبی، قم، قزوین، کردستان، گلستان، هرمزگان، همدان و یزد برگزار می شود.

با اتمام مرحله مقدماتی و معرفی نفرات برگزیده، مرحله‌ی نیمه نهایی در تهران و مرحله نهایی همزمان با آیین اختتانیه هجدهمین جشنواره ملی پایان نامه‌ سال دانشجویی برگزار می‌شود

کد خبر 423556

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha