همشهری آنلاین: فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران گفت: یک واحد ویلای غیرمجاز در منطقه اوشان- فشم که در اراضی دولتی ساخته شده بود با حکم دستگاه قضایی و پس از اخطارهای مکرر تخریب شد.

تخريب ويلاي غير مجاز در فشم

به گزارش ایلنا، سرهنگ جلیل انزابی زاده گفت: این ویلا که در زمینی به مساحت حدود ۱۲۰۰ متر در زمین‌های دولتی و منابع طبیعی بدون مجوز بنا شده بود با شکایت سازمان منابع طبیعی در راستای حفظ حقوق عامه و صیانت از منابع طبیعی و با حکم دستگاه قضایی، پس از اخطارهای مکرر و عدم حضور صاحب ملک تخریب شد.

انزابی‌زاده افزود: به گفته مالک فعلی ویلا وی این ویلا را از شخص دیگری خریداری کرده است بدون اینکه استعلامات لازم را از دستگاه‌های مربوطه دریافت کند.

وی به مردم و کسانی که بدون آشنایی به منطقه اقدام به خرید می‌کنند، توصیه کرد: در صورتی‌که قصد خرید ملکی را دارند حتما مدارک آن را در دستگاه‌های مربوط استعلام بگیرند تا دچار این مشکلات و تخریب نشوند.

انزابی زاده گفت: اگر کسانی هستند که می‌دانند بنای آنها غیرمجاز است و یا زمین آن دولتی و تصرفی است بهتر است با مراجعه به دستگاه مربوطه و دادن تعهد و پرداخت خسارتی که به زمین‌های دولتی زده‌اند و با در اختیار داشتن مهلت، وسایل خود را از ملک مورد نظر خالی کنند و آن را در اختیار دستگاه مربوطه قرار دهند و دیگر کار به دستگاه قضا و تخریب نکشد.

تخریب ویلای میلیاردی از صبح آغاز شد اما به دلیل همکاری نکردن دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شهرداری فشم برای در اختیار قراردادن ماشین آلات تا پاسی از شب طول کشید.

کد خبر 423116

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha