دوشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: قیمت سکه تمام‌ بهار آزادی در بازار تهران به ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید.

طلا و ارز

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌ بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه تمام‌ بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌ سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع‌ سکه یک‌ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۳۹۹ هزار و ۴۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۲۱.۲دلار معامله می‌شود.

به گزارش تسنیم، قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی با کاهش قیمت نسبت به یکشنبه ۴۷۸۸ تومان، ‌ قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز  ۵۳۸۸ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارزهای دولتی فروخته می‌شود.

امروز صرافی ملی قیمت خرید یورو را ۱۴ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام کرده است ولی نرخی برای فروش این ارز درج نکرده است و این به معنای آن است که فعلاً یورو در این صرافی عرضه نمی شود.

نرخ‌های اولیه در صرافی ملی نسبت به دیروز کاهش یافته است؛ برهمین اساس قیمت خرید دلار در این صرافی ۱۲ هزار و ۴۵۰ تومان و فروش این ارز ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان درج شده است.

کد خبر 423098

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha