همشهری‌آنلاین: رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد هیچ یک از دو کاندیدا نهایی پست شهرداری تهران انصراف نداده‌اند.

سالاري

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: خبرهایی که در خصوص انصراف یکی از این دو کاندیدا در صفحه‌های مجازی منتشر شده به شدت تکذیب می‌شود و همگی اینها شائبه‌ها و حجمه‌های سازمان‌یافته‌ای است که علیه این کاندیداها آغاز شده‌است.

محمد سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تکذیب خبر انصراف عباس آخوندی از کاندیداتوری تصدی پست شهرداری تهران گفت: امروز و در راستا روند انتخاب شهردار تهران بر اساس آنجه که از قبل تعیین شده بود دو کاندیدای نهایی باید برای تشریح برنامه‌های خود در خصوص ماموریت‌های تخصصی هر یک از کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر تهران، در جلسات کمیسیون‌ها حاضر شوند و برنامه‌های خود را تشریح کنند و امروز آقایان حناچی و آخوندی در شورای شهر تهران حضور پیدا کردند.

او افزود: در حال حاضر آقای آخوندی در کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران حضور پیدا کرده و برنامه‌های خود را در خصوص ماموریت‌های تخصصی این کمیسیون ارائه می‌کند. آقای حناچی نیز در کمیسیون برنامه و بودجه در حال تشریح برنامه‌های خود مطابق با ماموریت‌های این کمیسیون است.

کد خبر 422413

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha