همشهری آنلاین: شرکت سایپا در بخشنامه‌ای به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود تحویل بگیرند.

سایپا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت سایپا در بخشنامه ای قابل تأمل به نمایندگی‌ها اعلام کرد مشتریانی که ساندرو و تندر۹۰ ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند محصولات خانواده پراید یا تیبا را به جای خودروی ثبت نامی خود از شرکت تحویل بگیرند.

در بخشنامه سایپا به نمایندگی‌های فروش آمده است:

احتراما ضمن پوزش از مشتریان به جهت تأخیر پیش امده در ایفای تعهدات انواع محصولات رنو شرکت پارس خودرو به اطلاع می‌رساند: مشتریان محترم می‌توانند در صورت تمایل نسبت به انتخاب یکی از دو روش پیشنهادی زیر اقدام کنند.

۱.انتظار مشتریان محترم تا رفع مشکل تولید محصولات رنو با شرایط ذیل:

الف-قیمت محصولات به قیمت زمان تحویل مشتری طبق قرارداد محاسبه خواهد شد.

ب-سود مشارکت و تأخیر طبق قرارداد به میزان ۲۷ درصد (۱۵ درصد سود مشارکت) ادامه خواهد یافت.

پیشنهاد اول برای مشتریانی که قصد تبدیل خودرو دارند:

جایگزینی تعهدات رنو با محصولات X۱۰۰(سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و X۲۰۰(تیبا، تیبا۲، ساینا) با سود مشارکت و تأخیر به میزان ۲۷ درصد طبق قرارداد به یکی از روش‌های ذیل:

الف) تعهدات انواع ساندرو و استپ وی به دو دستگاه خودرو یک دستگاه X۱۰۰ و یک دستگاه X۲۰۰ که یک دستگاه با موعد تحول بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنو مشتری و یک دستگاه با زمان تحویل آذر ۹۸ به قیمت روز شرکت.

ب) تعهدات تندرو  به یک دستگاه خودرو X۱۰۰ (سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۵۱) و X۲۰۰(تیبا، تیبا۲، ساینا)   با موعد تحویل بهمن ۹۷ به بعد با قیمت زمان تحویل محصول رنو مشتری.

کد خبر 422274

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین ES ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    3 0
    من که تحویل نمیگیرم ببینم تا کی میتونن ماین منو ندن بالاخره تولید ساندرو هم متوقف میشه و اون موقع طبق قرارداد ساندرو از کجا میخوان بدن و تلیسمان هم بدن من نمیگیرم بدون دنبال من
  • مهدی NL ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    4 0
    مدیر عامل سایپا خیلی اشتباه کرده همچین حرفی زده.این همه انتظار برای تیبا آشغال نکشیذیم ما.باید ماشین ثبت نامی خودمونو بدن
  • ثبت نامی IR ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    4 0
    مسخره ترین پیشنهاد همینه !اگه من میخواستم این ماشینهای معرفی شده رو بخرم که همون موقع نقدش بود قسطی هم که التماس میکردن چرا دیگه ده ماه انتظار میکشیدم و حرص میخوردم واقعا خجالت آوره که یه نفر هم پاسخگو نیست کلی سرمون کلاه رفت شما که نمیتونستید به تعهداتتون عمل کنید چرا اینقدر پیش فروش کردید دلار 3800 بود الان که معلوم نیست چقدره
  • esi IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    3 0
    حرفشو پس گرفت اینقدر ضایع شد
  • علی FR ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۱
    0 0
    من طلای دست زن و بچه هامو فروختم گرمی 140000 الان 440000 بعد 8 ماه انتظار این جوابشو نه.... من شکایت کردم تا به حقم نرسم دست بردار نیستم
  • اسمائیلی IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    1 0
    متاسفانه خودرو سازان به هیچ یک از تعهدات خود عمل نمی کنند و نظارتی هم برکارشان نیست. در حاشیه سایه امنی که برای خود درست کرده اند حتی پاسخگو نیازهای پس از تولید وتحویل هم نیستند. خود من ازسایپا خودرو قسطی را سال ۹۵ از سایپا خریداری کردم تمام اقساط را به موقع داده ام وقسط آخر را ۲ ماه پیش وتاکنون سایپا به رغم تسویه حساب اقدام به فک رهن خودرو نکرده و با تمام تماسهای گرفته شده کسی پاسخگونیست وفقط امروز وفردا می کنند. این مشکل بسیاری از مشتریان این شرکت نیز هست .
  • رضا IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
    0 0
    خیلی بیجا کرده مگه ما مسخره اونیم تورم بازار بالای ۱۰۰ درصد بوده تمام سرمایه من اون ماشین باید ماشین مارو بدن