همشهری آنلاین: سخنگوی کاخ سفید حفظ اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا را تبریک گفت و آن را شبی بزرگ برای دونالد ترامپ خواند .

سارا سندرز

سخنگوی کاخ سفید حفظ اکثریت جمهوریخواهان در سنای آمریکا را تبریک گفت و آن را شبی بزرگ برای دونالد ترامپ خواند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سارا هاکابی سندرز شامگاه سه شنبه به وقت محلی در گفت و گویی اظهار کرد: هر جایی که رئیس جمهوری برای تبلیغات انتخاباتی حضور یافت، کمک کرد که نامزدهای جمهوریخواهان به پیروزی برسند. وی ادعا کرد: اگر مجلس نمایندگان در اختیار دمکرات‌ها قرار گیرد هم رئیس جمهوری همچنان کار با دمکرات‌ها و جمهوریخواهان را ادامه خواهد داد و شاهد موفقیت‌های دیگر در دو سال آینده همچون موفقیت‌هایی که در دو سال گذشته داشته ایم، خواهیم بود.

سخنگوی کاخ سفید درباره سیاست‌های مهاجرتی ترامپ در صورت پیروزی دمکرات ها بر مجلس نمایندگان و هزینه بالای آن گفت: این مساله برای امنیت مرزهای ما است. رئیس جمهوری بر حل این مشکلی که کشور دارد، تمرکز کرده است. سندرز افزود: دقیقا راه قانونی برای مهاجرت وجود دارد و رئیس جمهوری می خواهد از امنیت مرزها پشتیبانی کند. این موضوعی نیست که رئیس جمهوری بخواهد درباره آن شرمنده باشد. دمکرات‌ها باید با رئیس جمهوری برای حل این مساله همکاری کنند. **تغییرات کابینهوی درباره تغییرات کابینه پس از انتخابات میان دوره ای هم اظهار کرد: تصمیم در این باره به عهده رئیس جمهوری است و الان ما بر این شب بزرگ تمرکز داریم که شب خوبی برای رئیس جمهوری و سنا بوده است. دقایقی پیش از این، سناتور لیندسی گراهام در گفت و گو با شبکه ان بی سی، تغییر جف سشنز وزیر دادگستری را قوی دانست اما تمایل خود را برای جایگزینی وی به شدت رد کرد.

کد خبر 422062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha