همشهری آنلاین: معاون هماهنگ ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه‌های وسیع ارتش در حوزه طب رزم گفت: پیشرفت در حوزه طب نظامی باید به گونه‌ای باشد که نیازهای عملیاتی را مرتفع کند.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حبیب ‌الله سیاری در خصوص برنامه‌های ارتش در حوزه طب نظامی گفت: برنامه‌های ارتش جمهوری اسلامی در حوزه طب رزم و بهداری نظامی بسیار وسیع و گسترده است.

وی افزود: با توجه به تمهیداتی که در اداره بهداشت و درمان ارتش اندیشیده شده است، ما در سطح وسیعی از نیروها در زمین، دریا و هوا، برنامه‌های طب نظامی را مورد توجه قرار داده‌ و برای آن برنامه ‌ریزی کرده‌ایم و امیدواریم که پیشرفت ‌هایمان در حوزه طب نظامی به گونه ‌ای باشد که جواب نیازمندی‌های‌مان را در عرصه‌های عملیاتی بدهد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: ارتش در حوزه مدیریت بحران و امداد و نجات، در مواجهه با بلایای طبیعی تاکنون حضور موثری داشته‌ و در زلزله کرمانشاه و یا سقوط هواپیما در دنا و دیگر مسائل، خدمات ارزشمندی را ارائه داده است. البته این ‌گونه اقدامات از ماموریت‌های نیروهای مسلح در دوران صلح محسوب می‌شود.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به خدمات ارتش در مرزهای غربی کشور همزمان با برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین، گفت: ارتش با برپایی بیمارستان‌های صحرایی مجهز، اقدام به مداوای بیماران و افراد نیازمند به خدمات بهداشتی کرد.

کد خبر 420732

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha