همشهری آنلاین: وزیر ورزش و جوانان گفت: ۲۵۰ مقام ورزشی خارجی برای تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های نمایندگان ایران و ژاپن، به تهران سفر می‌کنند و از مقامات ارشد کشورها هم برای این رویداد دعوت به عمل آمده است.

به گزارش ایرنا، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از ورزشگاه آزادی تهران افزود: با اعلام فدراسیون بین‌المللی و کنفدراسیون فوتبال آسیا، مسئولانی از فدراسیون بین‌المللی فوتبال (FIFA)، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا)، رئیسان ٢٠ فدراسیون بین‌المللی و شماری از خبرنگاران خارجی برای تماشای این دیدار به تهران سفر می‌کنند.

به گفته سلطانی‌فر، تدابیر لازم برای میزبانی و پذیرایی از مهمانان خارجی بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا در تهران پیش‌بینی شده است.

وی این را هم گفت که از رئیس جمهوری و معاون اول و اعضای هیات دولت نیز برای تماشای دیدار فینال دعوت شده است.

مقام عالی ورزش کشور پیش‌بینی کرد که در مجموع نتایج دیدار رفت و برگشت فینال لیگ قهرمان آسیا، پرسپولیس فاتح این میدان خواهد بود.

وی افزود: تیم‌های ایرانی در این دوره بویژه پرسپولیس نشان دادند که تا پایان نود دقیقه تلاش می‌کند و این ظرفیت را داردند که جام قهرمانی را کسب کنند.

سلطانی فر یادآور شد که 80 درصد ایرادهای کنفدراسیون آسیا از این ورزشگاه برطرف شده است و بقیه هم در فاصله سه روز مانده به زمان برگزاری دیدار بین نماینده ایران و ژاپن به اتمام می‌رسد.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا 19 آبان ماه جاری در تهران و بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار می شود و اما قبل از آن دیدار رفت این دو تیم شنبه جاری 12 آبان ماه در ژاپن انجام می‌شود.

سرخپوشان پایتخت روز گذشته (دوشنبه 7 آبان) تهران را به مقصد دوبی ترک کردند و پس از 2 روز اقامت در این شهر عازم ژاپن می‌شوند.

آخرین حضور تیم های ایرانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا به هشت سال پیش باز می‌گردد که ذوب آهن اصفهان به فینال راه یافت اما در رقابت با سئونگنام کره جنوبی از کسب جام بازماند.

تیم‌های ایرانی تاکنون موفق شده‌اند در مجموع سه بار قهرمانی و چهار بار نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و جام باشگاه‌های آسیا را به دست آوردند.

کد خبر 420526

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha