همشهری آنلاین: دفتر عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی دولت دوازدم درپی انتشار یک گزارش در یک خبرگزاری واکنش نشان داد.

متن کامل جوابیه دفتر عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی نسبت به گزارش خبرگزاری فارس به شرح زیر است:

"اگر دین ندارید آزاده باشید"

آقای پیام تیرانداز
مدیرعامل خبرگزاری فارس

در خبری منتشر شده در صفحه شهری مورخ 7/8/1397 تحت عنوان "رایزنی شورایی‌ها با وزیر ناکارآمد در خانه وارطان/ خیز آخوندی برای صندلی بهشت" انتشار دادید، عنوان کرده‌اید که "چطور می‌توان بودجه شهرداری را در اختیار وزیری مستعفی گذاشت که مدعی است فقط ۴,۵ میلیون تومان در حساب بانکی خود دارد و به گفته نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس حق واردات تجهیزات قطار تنها به دست فرزندانش است که هیچ وقت نیز رد و تکذیب نشد". استفاده از پس‌وند ناکارآمد برای وزیری که از سوی 167 تن از نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی مورد تقدیر قرار گرفته، آن‌هم پس از ترک موضع مسؤولیت که از هرگونه ناراستی به‌دور است، تنها نشان از کینه‌ی ضدرسانه‌ی شما نسبت به فرزندان ایران و پاکبازان در راه رشد و توسعه‌ی ایران و سرافرازی جمهوری اسلامی دارد.

شما خوب می‌دانید، تقدیر این تعداد از نمایندگان محترم مردم، نشان از ارزیابی مثبت آنان از تمام طیف‌های سیاسی نسبت به کارآمدی و عملکرد آقای دکتر آخوندی است. لیکن، غرض‌ورزی به شما اجازه نمی‌دهد که این موفقیت را ببینید.

شما سال‌هاست که منابع جمهوری اسلامی را در تخریب شخصیت‌های ایران هزینه می‌کنید و پنج سال مداوم است که این کینه‌توزی را بدون وقفه و به‌هر بهانه‌ای در باره ایشان به‌کار می‌گیرید لیکن، صداقت، پاکی و کارایی ایشان و همکارانشان بر تمام تبلیغات شوم شما فائق آمده و از پسِ تمام ابرهای تیره‌ی تهمت و افتراهایی که بسته‌اید، مردم، نمایندگان، خبرگان و حرفه‌ورزان هیچ‌گاه فریب شما را نخورده‌اند و با پنج رای اعتماد ارزیابی مثبت خود را اعلام داشته‌اند.

در باره‌ی‌ تهمت حق واردات تجهیزات قطار نیز اگر حتی یک مورد و یا یک ریال نمونه دارید، اعلام و یا از وزیر راه‌وشهرسازی جدید سؤال کنید. شوربختانه، به شکایتی که در این باره به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شد رسیدگی نشد. دستگاه قضایی هم تا کنون به شکایت ایشان بر علیه ضدرسانه شما پس از گذشت حدود دوسال رسیدگی نکرده‌است. البته که این دفتر موضوع را تا حصول نتیجه در مجلس و دستگاه قضا پی خواهد گرفت.

با استفاده از کلام ابا عبدالله (ع) به شما می‌گوییم که اگر دین ندارید و از روز واپسین واهمه‌ای ندارید، در دنیاتان آزاده باشید. البته اگر آزاده بودید چنین رفتاری نمی‌کردید.

دفتر عباس آخوندی، 8/آبان‌ماه/1397

کد خبر 420499

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha