همشهری آنلاین: جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران گفت: سپاه با آمادگی ۱۰۰ درصدی مهیای خدمات رسانی به زائران اربعین مرز مهران است.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز دوشنبه در جلسه ستاد اربعین در مهران اظهار داشت: همه امکانات در مرز مهران برای تسهیل در تردد زوار اربعین فراهم شده است که نشان از تلاش از همه مسئولان بخشی و فرا بخشی دارد.

وی گفت: هم اکنون تردد زائران اربعین در مرز مهران به خوبی در جریان است.

وی با اشاره به اینکه مشکل امنیتی در مرزهای کشور برای زوار اربعین وجود ندارد، تصریح کرد: مردم با اطمینان از مرزها خارج شوند هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به توفان شب گذشته مهران خاطر نشان کرد: : تمام امکانات سپاه در مرز مهران دیشب بکار گرفته شد و زائران در اردوگاه های اضطراری سپاه اسکان داده شدند.

سلامی اظهار داشت: باید نقاط قوت و ضعف مرز شناسایی شود تا سال‌های بعد مسئولان از تجربه سال‌های گذشته برای خدمات رسانی بهتر و تسهیل در تردد استفاده کنند.

وی از آمادگی سپاه برای کمک در جهت خدمات رسانی موکب های مهران خبر داد و گفت: مسئولان استان و ملی برای خدمات رسانی بیشتر در مرز حتما تدوین و اجرای برنامه ای جامع را در دستور کار خود قرار دهند.

وی تصریح کرد: بخش های مختلف در مرز مهران به خوبی برای تسهیل تردد زوار هماهنگ در تلاش هستند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران به ‌منظور بررسی شرایط خدمات‌ رسانی و نحوه عبور و مرور زائران حسینی که قصد شرکت در مراسم اربعین در کشور عراق را دارند، امروز وارد مهران شد.

گذرگاه مرزی مهران کانون تردد زائران اربعینی عتبات عالیات عراق محسوب می شود.

پیش بینی می شود که بیش از 50 درصد زائران اربعینی از طریق مرز مهران سفر زیارتی خود را انجام دهند.

کد خبر 419802

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha