چند روز پس از فروکش کردن سونامی مصرف مشروبات الکلی مسموم در بندرعباس که جان ۲۴ نفر را گرفته بود بار دیگر مشروبات مسموم در این منطقه قربانی گرفت و مسمومیت ۲۰نفر دیگر حاکی از موج دوم این سونامی است.

به گزارش همشهری، از روز چهارم تا دهم مهرماه امسال مصرف مشروبات الکلی مسموم در بندرعباس و روستاهای اطراف موجب مسمومیت دست‌کم 268نفر شد و جان 24نفر را گرفت.

بررسی‌های بازپرس جنایی نشان داد منشأ همه مشروبات الکلی مسموم یکی است و در نهایت معلوم شد مشروبات الکلی متانول است که با آب محلول شده و به حادثه‌دیدگان به‌عنوان مشروبات الکلی دست‌ساز فروخته شده است. هرچند تا همین چند روز قبل در بندرعباس خبری از مسمومیت با مشروبات الکلی نبود اما دیروز با مرگ یک نفر و مسمومیت 20نفر در این شهر معلوم شد موج دوم مسمومیت‌ها در این منطقه آغاز شده است.

بنابر اعلام روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از جمعه‌شب تا ظهر شنبه 20نفر به‌دلیل مسمومیت با مشروبات الکلی در بیمارستان‌های این شهر بستری شده‌اند که یکی از آنها که مردی 30ساله بود جانش را از دست داد و 9نفر دیگر با انجام دیالیز نجات یافتند. با وجود این، وضعیت یکی از این افراد وخیم گزارش شده است. در همین حال مأموران پلیس عامل توزیع مشروبات الکلی مسموم را شناسایی کرده‌اند و تلاش‌ها برای دستگیری وی ادامه دارد.

کد خبر 419723

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha