همشهری آنلاین: ۱۱۸ نفر بر اثر استفاده از مشروب الکلی در بندر عباس مسموم شدند که از این میان ۱۰ نفر فوت و ۵۲ نفر دیالیزی شدند. توزیع‌کنندگان این مشروبات نیز دستگیر شد‌اند.

مسمومیت الکل

به گزارش ايسنا، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از افزایش شمار مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکی در بندرعباس به 118 نفر خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان با اعلام این خبر افزود: شمار مراجعه‌کنندگان به مراکز درمانی در اثر مسمومیت ناشی از مصرف مشروبات الکلی هم‌اکنون به 118 نفر رسیده است.

وی با بیان این‌که حال برخی از این افراد وخیم است، تصریح کرد: متأسفانه 10 نفر از این تعداد جان خود را از دست داده‌اند.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: تاکنون 52 نفر از این افراد دیالیز شده‌اند و تعدادی دیگر نیز در نوبت دیالیز هستند.

نوروزیان گروه سنی افراد مسموم شده را 17 تا 50 سال عنوان کرد.

  • دستگیری زن و شوهر سازنده مشروبات دست‌ساز در بندرعباس

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از دستگیری زن و شوهری که مبادرت به ساخت مشروبات دست‌ساز می‌کردند و سرکرده اصلی و توزیع‌کننده آن، خبرداد.

سرهنگ اسماعیل مشایخ، در خصوص پرونده مسمومان الکلی در بندرعباس افزود: با تلاش‌ها و پیگیری‌های پلیسی یک زن و شوهر سازنده‌ی مشروبات الکلی توسط پلیس امنیت عمومی شناسایی و دستگیر شدند.

وی با بیان این‌که هم‌اکنون این زوج در کلانتری 11 به سر می‌برند، تصریح کرد: این دو فرد خانه‌شان را به کارگاه تهیه و ساخت مشروبات الکلی تبدیل کرده بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با اشاره به این‌که بازجویی و تحقیقات نیز از این افراد نیز ادامه دارد، همچنین سرکرده اصلی که توزیع‌کننده این مشروبات دست‌ساز بوده و از افراد سابقه‌دار است هم‌اکنون دستگیر شده و بازجویی‌ها از این فرد ادامه دارد.

کد خبر 417649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha