همشهری آنلاین: مایکل مور از دو بار درخواست خود از بازیگر تحسین‌شده و برنده اسکار هالیوود برای رقابت با دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا پرده برداشت.

هنکس و ترامپ

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، مستندساز آمريكايي برنده اسكار اين روزها مستند ضدترامپ «فارنهايت9/11» را روي پرده سينماها دارد و پيروزي ترامپ را در انتخابات سال 2016 پيش‌بيني كرده بود. او در گفتگو با برنامه «صبح به خير بريتانيا» با اشاره به اينكه كسي نيست تام هنكس را دوست نداشته باشد گفت: «آمريكايي‌ها دنبال يك آمريكايي دوست‌داشتني مي‌گردند؛ كسي كه مردم به او راي بدهند.»

مور در ادامه افزود: «كيست كه تام را دوست نداشته باشد؟ هيچكس. درست است؟ من از اپرا وينفري خواستم نامزد انتخابات رياست‌جمهوري شود. از هنكس هم دو بار خواستم و مطمئنم او برنده انتخابات مي‌شود.» مستندساز جنجالي درباره پاسخ هنكس هم چنين گفت: «او خيلي محكم پاسخ منفي داد و خواست كه ديگر چنين حرفي نزنم. ميشل اوباما هم مي‌تواند يك گزينه ديگر باشد اما او پاسخ او هم به درخواست ما منفي بود.»

مور اين روزها در حال تبليغ مستند تازه خود «فارنهايت9/11» در گوشه و كنار دنياست. او در اين فيلم بر دولت ترامپ متمركز شده و به اين نكته پرداخته است كه دولت باراك اوباما چگونه راه براي پيروزي يك تاجر و شومن بدنام بر هيلاري كلينتن هموار كرد. مستندساز برنده نخل طلايي جشنواره كن يك‌بار در توصيف ترامپ گفته بود: «او همه ما را به كشتن خواهد داد.»

کد خبر 419644

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha