مجموع نظرات: ۰
شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۸۵ - ۰۶:۳۲
۰ نفر

سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام بازگشایی مدارس ، اقدام به آذین‌بندی و چراغانی معابر، میادین اصلی و مساجد و همچنین پخش اذان در پارک ها و بوستان‌های شهر کرده‌است.

به گزارش سما ، معاون آموزش و امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری تهران با اشاره به برنامه بهسازی و ضعیت مدارس و مساجد همزمان با نزدیک شدن به ایام ماه مبارک رمضان و همچنین بازگشایی مدارس ، گفت: بهسازی وضعیت مدارس و مساجد در بخش های پاکسازی نماها ، رنگ آمیزی ، بهبود وضعیت مبلمان داخل مدارس ، پاکسازی و نقاشی روی دیوارها ، رنگ آمیزی درب و پنجره مدارس و مساجد صورت خواهد گرفت.

مهدی گلشنی افزود: نصب پیام هایی با مضامین آموزشی و فرهنگی به مناسبت فرارسیدن ماه رمضان و فصل بازگشایی مدارس بر روی بیلبوردها وتابلوهای نمایشگر شهری، توزیع بروشورهای آموزشی و فرهنگی و مرمت و اصلاح خط کشی ها از جمله دیگر اقدامات حوزه زیباسازی به مناسبت فرا رسیدن این دو مناسبت ارزشمند است.

به گفته معاون آموزشی و امور مناطق سازمان زیباسازی شهرداری تهران ، همچنین قرار است به مناسبت عید فطر نیز در چند میدان اصلی و مردم شهر تهران با اجرای نورپردازی لیزری شبی شاد و به یاد ماندنی و زیبا برای شهروندان تهرانی به وجود آورد.

کد خبر 4194

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز