همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا در زمان کنونی در انزوا قرار گرفته است و متحدان خود را از دست می‌دهد، این درحالیست که ایران در قلب تحولات سیاسی منطقه و جهان قرار دارد و به هیچ وجه انزوا پذیر نیست.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا، سردار حسین سلامی روز یکشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) قم درحسینیه ثارالله سپاه این استان، افزود: امروز جهان درحال متحد شدن علیه آمریکا است و هیچ کشوری، ایالات متحده را علیه ایران اسلامی یاری نمی دهد.

وی با اشاره به ارتباط قوی ایران با سایر کشورهای جهان، گفت: کسانی که می خواهند ما را تحریم کنند، ببینند تاکنون چه اثری از تحریم در کشور ما بدست آوردند.

وی با بیان اینکه همه تیرهای دشمن به سنگ خورده است، اظهار داشت: ملت ایران با ایستادگی در برابر دشمن، آنها را شکست داد و امروز در خلیج فارس که روزگاری محل استقرار ناوهای جنگی دشمن بود، جز چند واحد گشتی کوچک چیز دیگری نیست.

سردار سلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای نظامی کشور، آمادگی کامل دارد تا با هر دشمنی در هر اندازه ای به مقابله برخیزد و آن را شکست دهد.در روزهای اخیر پیروزی های بزرگی به دست آمد و با غرش موشک های سپاه، دشمن دانست که چه خبر است.

وی گفت: حماسه باشکوه حضور بسیجیان در ورزشگاه آزادی نیز بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی را به تصویر کشید و نشان داد با حضور پر رنگ مردم در صحنه ، ما در مقابل دشمنان موقعیت خوبی داریم.

به گفته سردار سلامی ، امروز دشمنان می خواهند القا کنند، که آنها در نظام متوازن، قدرت برتر و بزرگ هستند و ما کوچک و اگر این عنصر از عملیات روانی دشمن در ذهن ما بنشیند بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: این درحالی است که ما نسبت به هر زمان دیگری در موقعیتی اطمینان بخش و برتر نسبت به دشمنان خود قرار داریم و شکوه ظاهری آنها را در مقابل قدرت الهی هیچ می دانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: فریاد های امروز دشمن و هراسی که از قدرت انقلاب و نظام ما دارد، حاکی از شکست های پی در پی و بزرگی است که تاکنون متحمل شده است.

وی با اشاره به اینکه دشمن بداند ما ایستاده ایم و عقب نشینی نمی کنیم،افزود:انقلاب اسلامی یک شگفتی عظیم در مناسبات قدرت آفرید و مفهوم جدیدی از آن را به جهان عرضه کرد.

سردار سلامی گفت: انقلاب اسلامی، موجب توسعه شتابان قدرت اسلام در جهان شد و دست سلطه استکبار را از دامان مسلمانان کوتاه کرد، در حالی که دشمن حتی دیگر توانایی تامین امنیت رژیم صهیونیستی را هم ندارد.

وی افزود: تنها این ایران اسلامی نیست که با دشمنان مقابله می کند بلکه در سراسر جهان اسلام همچون یمن، مردم با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی ، در برابر متجاوزان ایستادگی می کنند و امروز شمار قابل توجهی از ناوهای متجاوزان توسط نیروهای یمنی در دریای سرخ نابود شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: حزب الله لبنان، گروه های مجاهد فلسطینی و سایر رزمندگان جبهه مقاومت تمام نقشه های دشمنان در منطقه را نابود می کنند و آمریکا با وجود صرف هزینه ای کلان که معادل درآمد 140سال فروش نفت ایران است، نمی تواند به هیچ کدام از خواسته های خود در منطقه دست یابد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب تمام زوایای پنهان سیاست های دشمن را می شناسند و مسیرهای خنثی سازی توطئه ها را طراحی می کنند و با شجاعت و تدبیر و ایمان و باور، سفینه نجات این امت را به ساحل پیروزی و امنیت راهنمایی می نمایند.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: ولی فقیه همچون ستاره ای است که در تاریکی شب راه را نشان می دهد و ما امروز موفق شده ایم که دشمنان را از پناهگاه خود خارج کنیم و به میدان بیاوریم، اما اراده او برصحنه نبرد حاکم نیست و آنها به نفوذ نظام جمهوری اسلامی در منطقه اعتراف می کنند.

سردارسلامی گفت: ما بودیم که ازدل تحریم های همه جانبه به فضا رفتیم و موشک های دور برد خود را پرتاب کردیم، دشمن می خواست ما را در عالم منزوی کند، اما شکست خورد.

وی افزود: این طرز تفکر که مذاکره با آمریکا راه نجات است، خطرناک است چرا که ما سابقه تلخی از این تعامل داریم؛ امروز رفتار آمریکا با متحدان خود بار دیگر نشان می دهد که این کشور تنها به دنبال بهره کشی از دیگران است و هیچ صداقتی ندارد.

در این آیین از تلاش های سه ساله سردار غلامرضا احمدی تقدیر و سردار سید تقی شاهچراغی به عنوان فرمانده جدید سپاه استان معرفی شد.

کد خبر 419176

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • پیراسته فر IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۴
    0 0
    سردارسلامی:مازاد غذای مصرفی(دور ریز )مردم ایران را جمع کنیم می‌توان ۵۰ میلیون گرسنه آمریکا را سیر کنیم* حالا سخنان این سردار عزیز درمدح ایرانی ها بوده ویا ناخواسته در ذم!؟ ایرانیان اینقدر«اسرافگر»هستند که ۸۰میلیون ایرانی ،به اندازه ۵۰پرس غذا اسراف می کنند!!بعدمی گویند«ظریف مواظب نیست که چه می گوید!»کجایندکیهانیان که فریادبرآورند! إِنَّهُ لَا يُحِبُّ الْمُسْرِفِينَ