همشهری آنلاین: فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران گفت: امروز کشور در یکی از پیچ‌های تاریخی قرار گرفته است که شهید همدانی با سربلندی از آن عبور کرده بود.

محمدرضا یزدی

به گزارش ایرنا، سردار محمدرضا یزدی در سومین سالگرد شهادت سردار شهید حسین همدانی و نکوداشت شهیدان مدافع حرم، در تالار اندیشه سوره مهر افزود: کشور در شرایط بسیار پیچیده داخلی، منطقه ای و جهانی قرار گرفته است.

وی یادآورشد: در شرایط غربت فضیلت ها، شهید همدانی از پوست خود خارج شد و عشق به شهادت را به نمایش گذاشت.

سردار یزدی اظهار داشت: شهید همدانی برای ارتباط با مردم از هیچ اقدامی فروگذار نبود و خدمتگذاری از ویژگی های زبانزد مرحوم محسوب می شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله(ص) سپاه تهران بزرگ گفت: شهید همدانی ارتباط نزدیکی با جوانان داشت و معتقد بود که باید به آنان بها داد و همین موضوع موجب ارتباط خوب وی با پایگاه بسیج و سپاه تهران شده بود.

وی خاطر نشان کرد: ولایتمداری شهید همدانی زبانزد بود و امروز جوانان دست پرورده و منتخب وی در پست های فرماندهی سپاه خدمت رسانی می کنند.

سفیر سابق ایران در سوریه نیز در ادامه این مراسم افزود: تک تک روزهای زندگی شهید همداتی سرشار از درس به خصوص برای نسل جوان جامعه است.

محمدرضا رئوف شیبانی ادامه داد: پایبندی به ولایت و راه شهدا در شهید همدانی متجلی بود و بر همین اساس همواره با بصیرت راه خود را انتخاب می کرد و از همین رو هم یکی از چهره های موثر در مقابله با فتنه 88 محسوب می شد.

وی با بیان اینکه شهید همدانی نقش موثری در سوریه و مبارزه با تروریست ها داشت، اضافه کرد: حصور نیروهای مستشاری سپاه در کنار سربازان مقاومت نشان می داد که پرچم اسلام همچنان بر افراشته است و این موجب شادی دوستان و نا امیدی دشمنان می شد.

شیبانی یادآورشد: امروز در موقعیتی هستیم که شرایط به طور کامل جابجا شده و می توان مشاهده کرد که جهان تثبیت حکومت سوریه را پذیرفته است.

سفیر سابق ایران در سوریه گفت: ملت ایران ثابت کرده است که به هر تغییری که بخواهد منافع آنان را به خطر بیاندازد اجازه ظهور و بروز نمی دهد.

وی اظهار داشت: امروز می توان صف آرایی جدیدی از مقاومت را در منطقه مشاهده کرد که یمن، بحرین، لبنان، عراق و سوریه آن را تشکیل داده اند.مراسم سومین سالگرد شهادت حاج حسین همدانی و نکوداشت شهیدان مدافع حرم، شامگاه پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ با حضور سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ و محمدرضا رئوف شیبانی سفیر سابق ایران در سوریه در تالار اندیشه سوره مهر برگزارشد.

کد خبر 418971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha