همشهری آنلاین: فرمانده ناجا با تأکید بر عدم صدور گذرنامه و ویزا در پایانه‌های مرزی، از آمادگی کامل پلیس برای تسهیل در تردد و تأمین امنیت زائران خبر داد.

به گزارش فارس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در حاشیه بازدید از مهران و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مفتخریم امسال نیز همانند سال گذشته با آمادگی کامل در پایانه‌های مرزی برای تسهیل تردد و تامین امنیت زائران تلاش می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه زائران توجه داشته باشند ظرف 48 ساعت می‌توانند در مبدأ حرکت گذرنامه تهیه و با گرفتن روادید معتبر به سفر خود ادامه دهند، گفت: در پایانه‌ها صدور گذرنامه و ویزا انجام نمی‌شود و زائران مراقب سودجویی افراد فرصت‌طلب باشند؛ به آنان توصیه می‌کنیم تا با گذرنامه معتبر و قانونی به مرزها مراجعه کنند.

این مقام عالی انتظامی به افزایش گیت‌ها برای تردد زائران اشاره کرد و گفت: همکاری دستگاه‌های مختلف با یکدیگر موجب تسهیل در تردد و تامین امنیت زائران خواهد شد.

فرمانده ناجا ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنیم که به هیچ عنوان اجازه تردد به افراد فاقد مجوز داده نخواهد شد چرا که ما وظیفه کنترل و اجرای مقررات را بر عهده داریم.

وی در خاتمه با اشاره به اقدامات مناسب برای تسهیل در زیرساخت‌ها تصریح کرد: خوشبختانه پیشرفت‌های مناسبی در این زمینه انجام گرفته است.

کد خبر 419171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha