دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: تقریبا یک هفته زودتر از سالروز تاسیس اینستاگرام، جدیدترین آپدیت آن رسما در اول اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد.

اینستاگرام

علاقه‌مندان اینستاگرام در طی این چهار سالی که از تاسیس آن می‌گذرد شاهد تغییرات بسیاری بودند که احتمالا آی جی‌تی‌وی (IGTV) از مهم‌ترین تغییرات اخیر آن است.

اما اساسا رشد و توسعه اینستاگرام خیلی کندتر از انتظارات کاربران است، به‌طوری که این شبکه اجتماعی محبوب عمدتا بجای نوآوری، اغلب متناسب با نیازهای کنونی کاربرانش خود را توسعه می‌دهد. از همین رو، امکانات جدید اینستاگرام نسخه‌ی ۶۵.۰ (اکتبر ۲۰۱۸) نیز از قبل موردانتظار کاربرانش بود.

امکان نِیم‌تگ (Nametag) با الگوبرداری از قابلیت مشابهی در وی‌چت، نوعی شناسنامه قابل‌تنظیمات برای کاربران اینستاگرام محسوب می‌شود که افراد می‌توانند با اسکن آن بوسیله دوربین گوشی به پروفایل اینستاگرام یکدیگر بروند. نِیم‌تگ هر پروفایل منحصربفرد است و کاربران را قادر می‎‌سازد که سریع‌تر بتوانند دیگران را به فهرست دوستان خود اضافه کنند و با افرد جدید آشنا شوند.

به منظور استفاده از نِیم‌تگ، به پروفایل خود بروید و روی دکمه‌ی سه خط در سمت راست بالای صفحه بزنید و گزینه نِیم‌تگرا انتخاب کنید. شما می‌توانید با زدن هر نقطه‌ای از صفحه‌ یا با زدن دکمه رنگ (Color) نیم‌تگ خود را با کمک رنگ‌ها، ایموجی‌ها و سلفی‌ها با استیکرهای متفاوت شخصی‌سازی نمایید. به منظور اسکن کردن نیم‌تگ دیگران باید صفحه را به سمت راست بکشید، سپس نوک انگشت خود را روی نِیم‌تگ ببرید و آن را روی صفحه نگه دارید یا اینکه با انتخاب Scan a Nametag در پایین صفحه، دوربین را برای اسکن فعال کنید. همچنین می‌توانید نیم‌تگ خود را با دوستان‌تان از طریق پیامک یا از طریق پلتفرم‌های دیگر مانند فیسبوک و واتس‌اپ به اشتراک بگذارید. بدین منظور تنها کافیست روی دکمه پیکان در سمت راست بالای صفحه بزنید.

  • منبع: سیب‌اپ
کد خبر 418618

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha