رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: افراد تکدیگر در تهران که اکثرا هم به صورت باندی فعالیت می‌کنند، روزانه ۴‌میلیون تومان درآمد دارند و منابع رسمی و آماری کشور نیز این رقم را تایید کرده‌اند.

تکدی

سلمان خدادادی در گفت‌وگو با ایلنا، گفت: تکدیگری در شهرهایی مثل تهران عللی فرهنگی دارد. در واقع ما نتوانستیم برای مردم جا بیندازیم که پول خود را به کسانی می‌دهید که نیازمند نیستند و در باندها عضویت دارند.

وی افزود: آگاهی و عدم آگاهی مردم از تریبون‌های مختلف شروع می‌شود، به طوری که در مراسم ها مدام مردم را راهنمایی‌های غلط می‌کنند و می‌گویند دست کسی را که به سمت‌تان دراز می‌شود خالی نگذارید، دراین صورت حاکمیت هرچه تلاش کند با تکدیگری مبارزه کند، بی‌فایده است.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هیچ فردی نمی‌تواند بگوید تکدیگری برای حکومت خوب است، همه باید به این باور برسند که تکدیگری چهره حاکمیت را منفور نشان می‌دهد. فرهنگ عدم کمک به این افراد باید در این جامعه به وجود بیاید. وی خاطرنشان کرد: افراد تکدیگر که اکثرا هم به صورت باندی فعالیت می‌کنند، روزانه 4 میلیون تومان درآمد دارند. چه کسی حاضر می شود، 4میلیون را رها کند و به درآمد ماهانه یک میلیون تومان قناعت کند؟

کد خبر 418247

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha