همشهری آنلاین: فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی گفت: وقتی ما اطمینان داریم که در زمان و مکان لازم توانایی زدن ضربه پشیمان کننده داریم، صبوری پیشه می کنیم اما دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند چون دست هرقدر بالاتر برود، لاجرم محکمتر فرود خواهد آمد.

امیر موسوی

به گزارش ایسنا، امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت یاد شهدای حادثه تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران، گفت: مسلمانان با واژه شهادت آشنا هستند و آشنایی ما با شهادت به قدمت تاریخ اسلام است.

وی با تاکید بر اینکه خط قرمز ما، امنیت مردم و سربلندی و عزت کشورمان است، ادامه داد: ما پای این عزت، سربلندی و امنیت تا آخر ایستاده ایم. دشمنان ما باید پیام جمهوری اسلامی را تاکنون دریافت کرده باشند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ما در مقابل هر ضربه ای، ضربه شدیدتر و سنگین تری به طرف مقابل خواهیم زد، اظهار کرد: البته ممکن است در مواقعی ما صبور باشیم که این صبر هم نشانه قدرت است. وقتی ما اطمینان داریم که در زمان و مکان لازم توانایی زدن ضربه پشیمان کننده داریم، صبوری پیشه می کنیم اما دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند چون دست هرقدر بالاتر برود، لاجرم محکمتر فرود خواهد آمد.

کد خبر 418181

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha