زن جوان پس از مرگ شوهرش خودروی او را به برادرش داد تا با آن مسافرکشی کند غافل از اینکه او نقشه دیگری در سر دارد. به گزارش همشهری، مدتی قبل زن جوانی نزد مأموران پلیس رفت و مدعی شد که طعمه سارقی زورگیر قرار گرفته است.

متهم

او گفت: برای رفتن به محل کارم سوار یک خودروی206 شدم اما راننده پس از طی مسافتی وارد کوچه‌ای خلوت شد و با تهدید چاقو همه اموالم را سرقت کرد. با شکایت زن جوان، تحقیقات برای شناسایی سارق زورگیر شروع شد. این زن تنها طعمه سارق نبود، چراکه در ادامه شاکیان دیگری نیز با مراجعه به پلیس شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند. کارآگاهان با حضور در محل‌های سرقت و بررسی دوربین‌های مداربسته موفق شدند مشخصات خودرو را شناسایی کنند.

خودرو متعلق به مردی جوان بود که طبق تحقیقات کارآگاهان مدتی قبل‌تر فوت کرده بود و هیچ اطلاعاتی از خانواده‌اش وجود نداشت. در ادامه مشخصات خودرو به تیم‌های گشت مخابره شد و چند روز بعد خودروی مورد نظر در تهرانپارس شناسایی شد. راننده آن زن جوانی بود که پس از انتقال به اداره آگاهی گفت: از وقتی شوهرم فوت شد، گاهی اوقات ماشین او را در اختیار برادرم قرار می‌دادم تا با آن مسافرکشی کند و از ماجرای سرقت‌ها خبر ندارم.

به گفته سرهنگ مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران، برادر این زن به نام سعید، 33ساله دستگیر و مشخص شد که او همان سارق زورگیر است. متهم در همان ابتدا از سوی شاکیان پرونده شناسایی شد و هم‌اکنون با قرار قانونی در بازداشت به‌سر می‌برد و تحقیقات برای شناسایی جرایمی که مرتکب شده ادامه دارد.

کد خبر 418021

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha