معاون فنی و عمرانی شهردار تهران در بازدید از ساختمان مرکزی مؤسسه همشهری بر ادامه پروژه‌های عمرانی شهر براساس اولویت‌ها تأکید کرد.

موسسه همشهری

به گزارش همشهری، ایرج معزی در دیدار با سردبیر و مدیر مسئول روزنامه همشهری اظهار کرد: الآن زمانی نیست که بخواهیم بر نحوه طراحی یا شروع به‌کار پروژه‌های سال‌های قبل صحبت کنیم، الان با پروژه‌هایی روبه‌رو هستیم که برای آن هزینه زیادی شده است و ما اولویت را بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گذاشته‌ایم.

او افزود: ما الان با محدودیت منابع مالی هم روبه‌رو هستیم؛ به شکلی که تهران نیازمند مبلغ بسیار کلانی برای به پایان رساندن طرح‌های نیمه‌تمام است. براساس منابع موجود باید تصمیم بگیریم. در کنار آن اگر بتوانیم در پروژه‌های در دست اجرا تغییری ایجاد کنیم که با معیار‌های جدید مدیریت شهری قابل اجرا باشد می‌توانیم آن را ادامه دهیم که نمونه‌ای از آن در پل گیشا در حال اجراست.

معزی تأکید کرد: الان این سؤال مطرح شده است که دید ما باید خودرومحور باشد یا انسان‌محور؟ آیا اگر بزرگراه و تونل‌های بیشتری بسازیم می‌توانند نقش مؤثری در ترافیک ایفا کنند یا اینکه باید شیوه رفت‌وآمد در شهر را تغییر بدهیم؟ امروزه شهرداری می‌خواهد شهر را به شکلی انسان‌محور اداره کند؛ به شکلی که برای شهروندان ساکن آن مناسب باشد؛ آنچه به‌عنوان شهر زیست‌پذیر از آن نام برده می‌شود.

معاون شهردار تهران گفت: با نگهداشت شهر و مراقبت از سرمایه‌های موجود مانند تعمیر و نگهداری پل‌ها که شامل مقاوم‌سازی‌ و بهسازی لرزه‌ای آنها می‌شود و همچنین بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی و سایر مواردی که به این حوزه مربوط می‌شود، فعالیت مستمر و بی‌وقفه‌ای را دنبال می‌کنیم.

کد خبر 417482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha