همشهری آنلاین: ماموران زندانی در تگزاس آمریکا از ۴۵ جعبه موز اهداشده به زندانیان حدود ۱۸ میلیون دلار کوکائین کشف کردند.

کشف کوکایین در جعبه های موز

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از سي‌ان‌ان، دپارتمان عدالت كيفري ايالت تگزاس كشف عجيب خود را با نوشتن اين متن در صفحه فيس‌بوك با ديگران به اشتراك گذاشت: «زندگي گاهي به شما ليمو هديه مي‌كند و گاهي موز مي‌دهد. گاهي هم چيزي به شما مي‌بخشد كه هرگز انتظارش را نداريد.»

ماموران زندان تگزاس كه به يكي از دو پالت موز اهداشده به زندانيان مشكوك شده بودند، جعبه‌ها را باز كردند و به چيزي برخوردند كه هرگز تصور نمي‌كردند روزي داخل زندان ببينند؛ 540 بسته كوكايين در 45 جعبه موز كه ارزش روز آنها در خيابان‌هاي تگزاس حدود 17 ميليون و 800 هزار دلار برآورد مي‌شود.

به نظر مي‌رسد اهداي موزهاي رسيده به زنداني‌ها در آمريكا و تگزاس اقدامي معمول باشد اما اينكه كسي بخواهد 540 بسته كوكايين را به اين روش وارد زندان كند، دست‌كم در سال‌هاي اخير سابقه نداشته است. از اين رو، ماموران گمرك، پليس مرزي و پليس فدرال آمريكا FBI موضوع را پيگيري مي‌كنند.

البته اين نخستين بار نيست كه قاچاقچيان مواد مخدر از جعبه‌هاي ميوه براي پنهان كردن مواد استفاده مي‌كنند. سال گذشته حدود دو تن ماريجوانا به ارزش 800 هزار دلار در بيش از 34 هزار بسته ليمو از مرز مكزيك وارد تگزاس شده بود و در 2016 هم بيش از 1100 كيلو ماريجوانا در جعبه‌هاي هويج در مرز مكزيك كشف شد.

کد خبر 417385

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha