همشهری آنلاین: مدیرکل حفاظت و مدیریت شکار و صید سازمان حفاظت محیط زیست گفت: مجوز شکار ویژه اتباع ایرانی در مناطق تحت مدیریت استان‌های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و البرز صادر خواهد شد.

شکار

به گزارش فارس، علی تیموری با بیان اینکه در پی امضای تفاهم‌نامه سازمان حفاظت محیط زیست با صندوق ملی محیط زیست و تخصیص 105 راسی پروانه انتفاعی شکار چهارپا به این صندوق به منظور صدور مجوز شکار برای اتباع ایرانی، افزود: صندوق ملی محیط زیست در نظر دارد نسبت به ثبت‌نام از متقاضیان شکار چهارپا برای صدور مجوز شکار در مناطق تحت مدیریت و آزاد اقدام کند.

تیموری تاکید کرد: مجوزهای مذکور با توجه به درخواست ادارات کل محیط زیست استان‌ها و بررسی وضعیت رشد جمعیت، نسبت جنسی و سایر پارامترهای سلامت جمعیت در مناطق تحت مدیریت استان‌های یزد، کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و البرز صادر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: نحوه ارائه درخواست و مدارک مورد نیاز در فراخوانی که متعاقبا از سوی صندوق ملی محیط زیست اعلام و در پورتال سازمان قرار خواهد گرفت به اطلاع عموم خواهد رسید.

تیموری یادآور شد: علاوه بر 40 درصد مجوزهای درنظر گرفته شده برای اتباع ایرانی، 20 درصد از مجموع مجوزها با بهاي پایه، برای متقاضیان بومی شکار چهارپا صادر خواهد شد.

کد خبر 417335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha