همشهری آنلاین: دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار با ۵ روز تاخیر در تاریخ ۱۵ و ۱۶ مهرماه سال جاری در محل موزه ملی برگزار می‌شود.

دومین همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری، سعید امیریان مسئول دبیرخانه دائمی همایش با اعلام این خبر گفت: با توجه به گزارش کمیته اجرایی همایش در خصوص تراکم برنامه‌های پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و برخی محدودیت‌های اجرایی، شورای سیاست‌گذاری تصویب کرد همایش ملی میراث فرهنگی و توسعه پایدار با 5 روز تاخیر برگزار شود.

وی در ادامه میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت سرزمین»،« میراث فرهنگی، توسعه پایدار و راه و شهرسازی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و مدیریت آب، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و هویت، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و گردشگری، میراث فرهنگی، توسعه پایدار صلح و وفاق ملی، میراث فرهنگی، توسعه پایدار و نو آوری و فناوری، میراث طبیعی و توسعه پایدار که به تصویب شورای سیاست‌گذاری همایش رسیده است را از محورهای برگزاری این همایش اعلام کرد.

گفتنی است؛ دومین همایش میراث فرهنگی و توسعه پایدار توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری و با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سازمان برنامه و برگزار می‌شود.

کد خبر 416545

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha