مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از شناور شدن ساعت کاری اداراه‌ها در صورت موافقت دولت خبر داد.

شهريار افندی‌زاده، قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران صبح چهارشنبه 21 شهريور در جلسه ستاد استقبال از "مهر" سال ۹۷ با اشاره به آخرین اقدام‌هاي انجام‌شده ، گفت‌: در این طرح به دولت پیشنهاد دادیم براي مدیریت ترافیک، برنامه شناور کردن ساعت کاری اداره‌ها را در دستور کار قرار دهد.

به‌ گزارش ‌ایسنا،شهريار افندي‌زاده با اشاره به این که در این طرح به دولت پیشنهاد داده‌ایم که ساعت کاری اداره‌ها از ۷ تا ۸:۳۰ صبح شناور شود، خاطر نشان کرد: کارمندان می‌توانند در پایان روز با ‌اضافه کاری ساعت صبح خود را جبران کنند.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: پیشنهاد ما این است که در دو هفته‌ اول مهر ماه این طرح اجرا شود و منتظر تصویب و موافقت دولت هستیم که در صورت موافقت شاهد کاهش بار ترافیکی مهر ماه خواهیم بود.

او ادامه‌ داد: همچنین شوراي ترافیک پایتخت در جلسه اخیر مصوب کرد که تردد کامیونت‌های حمل بار و کالا از اول مهر ماه تا ۱۱ مهر از ساعت شش تا ۹ صبح در محدوده سطح شهر ممنوع است.

قائم مقام معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: سال گذشته ممنوعیت تردد کامیون‌های حمل بار و کالا تنها در محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد ممنوع بود و این مهم به کل سطح شهر تعمیم داده شده است. با این تصمیم بخش زیادی از ترافیک سطح شهر کاهش می‌یابد.

کد خبر 416227

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha