همشهری آنلاین: سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، جزئیات انتشار اوراق مشارکت به ارزش هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان را تشریح کرد.

اوراق مشارکت

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از شهرنوشت، زریر نگین تاجی با اشاره به جلسه اخير شهردار تهران با تعدادی از مدیران بانک‌ها، گفت: سال گذشته دولت مجوز انتشار 2 هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت را به شهرداری تهران داد که آن زمان انتشار این اوراق میسر نشد. با این وجود با رایزنی شهرداری، دولت این فرصت را برای 6 ماه تمدید کرد.

وی ادامه داد: با همکاری بانک‌ها در مرداد ماه 700 میلیارد تومان اوراق مشارکت منتشر کردیم و به تازگي نیز تصمیم بر آن شد چند بانک در قالب کنسرسیوم، عاملیت انتشار مابقی اوراق را بر عهده بگیرند.

سرپرست معاونت مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به توافق اولیه برای انتشار هزار و 300 میلیارد تومان اوراق مشارکت، گفت: پیش‌بينی می‌کنیم هفته آینده توافق اولیه، نهایی و پس از آن با نرخ سود 20 درصد عملیاتی شود.

نگین تاجی با بیان اینکه احتمالاً بانک‌های ملی، صادرات، آینده و شهر عاملیت انتشار اوراق را برعهده می‌گیرند، تصریح کرد: به طور قطع با اختصاص این مبلغ در آینده شاهد رشد خوبی در توسعه خطوط مترو خواهیم بود.

کد خبر 415654

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha